اعطای جایزه ملی مدیریت مالی ایران به بانک تجارت

بانک تجارت برای چهارمین سال متوالی موفق به دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک تجارت، در هفتمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی که در محل سالن همایش‌های رازی برگزار شد بانک تجارت موفق شد تا به عنوان بانک برتر کشور در حوزه مدیریت مالی برای چهارمین سال متوالی این جایزه را به دست آورد. دکتر فلاح مدیرعامل، بانک تجارت با حضور در این مراسم تندیس سیمین و لوح تقدیر چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد.

مدیرعامل بانک تجارت در سخنان خود در این کنفرانس ضمن گرامیداشت یاد مرحوم دکتر اسلامی بیدگلی از بنیانگذاران جایزه ملی مدیریت مالی ایران ، یادآور شد : ایجاد رقابت واقعی در اقتصاد یکی از اصلی ترین وظایف دولتها به شمار می رود و تحقق این مهم بدون شفافیت مالی در بنگاه های اقتصادی حاصل نخواهد شد  .

جایزه مدیریت مالی ایران مجموعه ای از شاخص های جامع و فراگیر مبتنی بر مجموعه ای معیار ها و شاخص های قابل ارزیابی در حوزه مدیریت مالی و اقتصادی است که مدیران مالی را در ارزیابی مستمر فرایندها و نتایج مالی و عملکردی سازمان و شناسایی فرصت ها و نقاط قوت و ضعف یاری نموده و برای دستیابی به سازمانی پیشرو و توسعه یافته کمک می نمایند.

بانک تجارت طی سه سال گذشته نیز موفق به کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران شده بود . این بانک یکی از بانکهای مشمول اصل 44 قانون اساسی است صورتهای مالی این با کمترین مشکل در مجامع عمومی به تصویب رسیده و استحکام و شفافیت مالی این بانک مورد تقدیر مدیران ارشد اقتصاد کشور قرار گرفته است. بانک تجارت همچنین تنها بانک ایرانی است که موفق به کسب رتبه از سوی موسسه مالی Capital Intelligence شده و توانمندی این بانک در ایفای تعهدات و مواجهه با ریسک موردتائید قرار گرفته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

44  −  40  =