سبدکالا امروز در سراسر کشور توزیع شد

مدیر اجرایی طرح سبد کالای دولت در تشریح آخرین اخبار، از توزیع سبد کالا تا امروز در سراسر کشور، پرداخت سبد تا قبل از 15 بهمن با همراه داشتن کارت یارانه، اطلاع رسانی به مشمولان با پیامک و راه‌اندازی سامانه خبری سبد کالا طی امروز خبر داد.

*دلایل استفاده از برنج هندی به جای ایرانی در سبد کالا

وی در پاسخ به اینکه آیا کارگرانی که قرارداد ندارند از جمله کارگران ساختمانی و فصلی سبد کالا می گیرند یا نه، تصریح کرد: ما عین مصوبه دولت را اجرا می کنیم و تمام کسانی را که دولت تعیین کرده است، سبد کالا می دهیم.

حاج‌علی ادامه داد:‌ ما مسئول اجرای مصوبه دولتیم و مصوبه دولت جامعه را تعریف کرده و اگر بخواهد آن را بسط و گسترش دهد به دولت بر می‌گردد و ما در سبد بهمن و اسفند بر اسس مصوبه دولت عمل می‌کنیم.

مدیر اجرایی طرح توزیع در پاسخ به اینکه مگر ما برنج ایرانی نداشتیم که از برنج هندی در سبد کالا استفاده شد، گفت: چند مسئله وجود دارد نخست اینکه برنج ایرانی کیفی قیمتش بالا است و برنج ایرانی پر محصول هم به لحاظ کیفیت متفاوت است، ولی برنج هندی که در سبد قرار می‌گیرد همه با یک کیفیت بوده و قابل پخت است و موضوع آلودگی که مطرح شده غیر منطقی است زیرا دستگاه های کنترل کیفی بازار را رصد می‌کنند و همه مواد غذایی تحت شرایط استاندارد خاص کنترلی وارد می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  2  =