نامه ۱۵۰ نماینده مجلس درباره «توافق ژنو»

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نامه درخواست نمایندگان درباره مذاکرات ژنو از لاریجانی با امضای 150 تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه درخواست 150 تن از نمایندگان مجلس از رئیس قوه مقننه، گفت: 150 تن از نمایندگان مردم در خانه ملت در این نامه از رئیس مجلس خواسته‌اند تا جزئیات توافق ژنو برای آنها محرمانه نباشد و در جریان این توافق قرار بگیرند.

وی افزود: در این نامه از رئیس مجلس خواسته‌ایم تا اقدامات لازم را انجام دهد تا نمایندگان مجلس در جریان جزئیات توافق‌نامه ژنو قرار گیرند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: این نامه با امضای 150 تن از نمایندگان مجلس تقدیم هیئت رئیسه شده است.

سلیمانی با بیان اینکه رئیس مجلس به عنوان یکی از سران قوا در جریان جزئیات مذاکرات و توافق هسته‌‌ای ژنو قرار دارد، گفت: بنده و تمامی نمایندگانی که این نامه را امضا کرده‌اند، معتقدیم که این موضوع کافی نیست و نمایندگان مجلس نیز باید مانند اعضای کنگره آمریکا در جریان جزئیات مذاکرات هسته‌ای قرار گیرند.

وی خاطر نشان کرد: اگر این توافق‌نامه محرمانه است، پس نباید در رسانه‌های کشورهای اعضای 1+5 و یا در بین نمایندگان کنگره آمریکا منتشر شود. البته ما خواهان رسانه‌ای کردن جزئیات این توافق‌نامه نیستیم.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  8  =  1