حرف‌ هایی که «سحر زکریا» تا امروز نگفته بود

خبرگزاری مهر: سحر زکریا که روزگاری با بازی در مجموعه‌های طنز مهران مدیری از بازیگران مطرح تلویزیون بود ولی مدت‌هاست کمتر در جعبه جادو دیده می‌شود درباره دلیل کم‌کار شدنش، بازی در نقش‌های طنز، مشکلات دستمزدها، حضور بازیگران جدید که در این عرصه ماندگار نیستند و … صحبت کرد.

سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون برای اولین بار در مجموعه تلویزیونی «در پناه تو» به کارگردانی حمید لبخنده در نقش دختر عموی رامین پا به عرصه تلویزیون گذاشت و بعد از این سریال با حضور در تئاتر، تلویزیون و سینما جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر پر کار تثبیت کرد. اما یکی از ماندگارترین نقش های او در مجموعه «پاورچین» به کارگردانی مهران مدیری است که با بازی در این نقش نشان داد که از پس نقش های طنز برمی آید.

خود او چندان تمایلی به بازی در فیلم‌های طنز ندارد و بیشتر ترجیح می‌دهد در نقش‌های جدی بازی کند. از نظر او به دلیل آنکه معمولا به بازیگرانی که در حوزه کمدی بازی می کنند، کمتر بازی در کارهای جدی پیشنهاد می شود، حضور او نیز در نقش های جدی کمرنگ شده است.

زکریا معتقد است این روزها فاصله بین سینما و تلویزیون بسیار زیاد شده و هیچ کدام از این رسانه‌ها از ظرفیت موجود در یکدیگر استفاده نمی کنند.

سحر زکریا این روزها مشغول بازی در مجموعه شبکه نمایش خانگی «شوخی کردم» به کارگردانی مهران مدیری است که به همین بهانه با او گفتگویی انجام داده‌ایم:
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/11/3/243788_265.jpg
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  49