اتفاقاتی که پرسپولیس و تراکتور را لرزاند

این هفته رو به پایان برای ورزش ایران بیشتر از هر هفته دیگری پر فراز و نشیب بود؛ هفته‌ای که در آن انتخابات کمیته ملی المپیک بالاخره پس از یک سال و نیم کش و قوس برگزار شد و مجید جلالی هم بالاخره از تراکتورسازی جدا شد. اما این هفته بیشتر از همه بر ضد پرسپولیس بود که بعد از توقف در دربی، دیگر دیدار خود را هم واگذار کرد و شاهد تغییر و تحولات مدیریتی هم بود.

رویانیان و شیرینی رفتند، پروین آمد، دایی ماند
به دنبال استعفای دوباره محمد رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات مدیره این باشگاه چهارشنبه تشکیل جلسه دادند. در این نشست با استعفای رویانیان موافقت شد ضمن اینکه از سوی اعضای هیات مدیره علی پروین به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شد. با همه اینها رویانیان به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس باقی ماند ضمن تاکید شد کناره گیری علی دایی از سرمربیگری پرسپولیس شایعه است و وی با قدرت در این تیم خواهد ماند. به دنبال این تغییر و تحولات سعید شیرینی هم از سرپرستی پرسپولیس استعفا کرد.

یک ناظر ایرانی برای دیدار دو تیم یمن و مالزی
کنفدراسیون فوتبال آسیا امید جمالی را به عنوان ناظر دیدار تیم‎های بازی یمن و مالزی در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2015 – استرالیا انتخاب کرد. این دیدار چهاردهم اسفندماه برگزار می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  −    =  22