حاشیه های بازگشت مدیری به تلویزیون

خبر بازگشت مهران مدیری به تلویزیون پس از سالها و ساخت سریالی جدید که نخستین بار در «بانی فیلم» از قول وی به چاپ رسید، بازتابهای گسترده ای در رسانه های مختلف داشت. خیلی ها از بازگشت این چهره پرطرفدار ابراز خوشحالی کردند و شماری هم با ضعیف دانستن مجموعه های ویدئویی اخیر او، با بدبینی به قضیه نگریستند. اما به تازگی مطلبی در سایت خبر آنلاین درباره دنباله سازی در تلویزیون به چاپ رسید که بخش عمده ای از کامنت های کاربران آن حول محور فعالیت های مدیری بود. یک نفر با لحن تندی در مقام دفاع از مدیری برآمده و می‌ نویسد: «خدا لعنت کنه باعث و بانی کسی که موجب حذف مهران مدیری از صدا و سیما شد تازه داشتیم باهاش حال میکردیم. اگه مهران مدیری از این به بعد سی دی خالی هم بده بیرون به لجه آقای ض میرم 50 تا 50 تا میخرم»!

دیگری اما او را نقد کرده و نوشته: «سریال‌ های تلویزیونیش خوب بود اما سی دی‌ هایی که تو بازار می ده به درد دانلود کردن هم نمی‌خوره ، آب بسته تو همش، واقعا ضعیفه ، واقعا …»

نفر دیگری هم امیدوارانه نوشته: «حالا که خدا را شکر قبول کردن به درخواست مدیر شبکه3 یه سریال بسازن».

دو کامنت دیگر هم به دفاع از مدیری پرداخته شده و آمده: «فقط مهران مدیری نه عطاران رشیدپور و… همشون داشتن خیلی محبوب میشدن که حذف شدن به خصوص مدیری»، «اتفاقا سریال‌های آقایان مقدم، مدیری در قسمت دوم اصلا ریزش مخاطب نداشتند… و همچنین مجموعه هوش سیاه»

منبع: بانی فیلم

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  12  =  17