رقم قرارداد نکونام با الکویت فاش شد

جواد نکونام بعد از انجام اولین بازی رسمی برای الکویت در لیگ این کشور که اتفاقاً با برد پر گل آنها توأم بود، با مرخصی 48 ساعته به تهران بازگشت تا به برخی امور شخصی و اداری‌‌اش برای اقامت دائم در کویت رسیدگی کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،کاپیتان تیم‌ ملی که جدایی‌‌اش از استقلال سرو صدای زیادی به‌پا کرد با وجود کوچ از قهرمان ایران در این مدت همچنان ارتباطش را با بازیکنان و رفقایش در تیم حفظ کرده تا آنجا که در بازگشت 48 ساعته به تهران مدام به صورت تلفنی با برخی از استقلالی‌ها در تماس بوده است.

در شرایطی که حرف و حدیث در ارتباط با مدت زمان قرارداد و مبلغ دریافتی نکونام از کویتی‌ها خیلی زیاد بود، شنیدیم کاپیتان تیم‌ ملی در تماس با یکی از استقلالی‌ها به این حرف و حدیث‌ها خاتمه داد و مدعی شد قراردادی 4 ماهه با الکویت به امضا رسانده که ارزش این قرارداد در حدود 600 هزار دلار است که این پول هم در دو قسط در روز اول و آخر قرارداد به حساب این بازیکن واریز خواهد شد.

البته نکونام هیچ واکنشی به اینکه پولی به حساب استقلالی‌ها واریز خواهد کرد یا نه، نداشته و تنها مدعی شده این قرارداد یکی از گران‌ترین قراردادهای باشگاه الکویت در تاریخ خود محسوب می‌شود. البته گفته می‌شود نکونام پیشنهادی به مراتب بهتر از کویتی‌ها از باشگاهی قطری هم داشت اما چون تنها می‌خواست تا پایان فصل از استقلال دور باشد راهی کویت شد تا فصل بعد به استقلال بازگردد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  64