تشبیه محمود احمدی‌ نژاد به یک پیامبر!

ظاهرا کتابی درباره احمدی‌نژاد آن هم در اندونزی منتشر شده و او را تشبیه به داود پیامبر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، پارسینه به نقل از سایت "برای مردم" نزدیک به محمود احمدی نژاد نوشت: خبرها حکایت از انتشار کتابی درباره رئیس جمهورسابق کشورمان دکتر محمود احمدی نژاد در کشور اندونزی دارد.

"داوود در میان خشم جالوت دنیا" نام کتابی است که در آن به زندگی نامه دکتر احمدی نژاد از زوایای مختلف پرداخته شده بود. نویسندگان این کتاب که پنج تن از استادان و طلاب اندونزیایی بودند با نوشتن "داوود" به بررسی زندگی، تفکرات و عملکرد دکتر احمدی نژاد با نگاهی فارق از معادلات حزبی و جناحی می‌پردازند.

در بخشی از کتاب به اقدامات احمدی‌نژاد به عنوان شهردار و مبدل کردن خانه دولتی شهردار به عنوان موزه اشاره می‌شود و آن را به عنوان ساده‌زیستی تحسین برانگیز شهردار تهران می‌نامد " احمدی‌نژاد در طول دوران شهرداری خود در تهران اقدامات چالش‌زائی را نیز انجام داد که به عنوان نمونه می‌توان به این موارد اشاره کرد ”تبدیل خانه دولتی شهردار تهران به عنوان موزه که عموم حق بازدید از آن را داشتند، زیرا احمدی‌نژاد ترجیح می‌داد همچنان در خانه خود در منطقه نارمک تهران زندگی کند. اهداء بخشی از مبلمان خانه دولتی شهردار به موزه‌های کشور، منع پذیرایی از میهمانان شهرداری تهران با میوه موز که یکی از گران‌ترین میوه‌های تهران در آن سال بود و همچنین منع نصب تابلوهای تبلیغاتی خارجی"
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/11/12/247704_942.jpg
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄  5  =