پنج موبایل خوش اقبال در بازار

با رواج و گسترش استفاده از اپلیکیشن ها و نرم افزارهای کاربردی موبایل، حضور گوشی های هوشمند در بازار تلفن همراه روز به روز افزایش می یابد و خریداران گوشی نیز به سمت استفاده از این گوشی ها با وجود قیمت بالای آن روی آورده اند؛ به نحوی که شواهد نشان می دهد ایرانیها دیگر تمایلی به خرید گوشی های معمولی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  با رواج و گسترش استفاده از اپلیکیشن ها و نرم افزارهای کاربردی موبایل، حضور گوشی های هوشمند در بازار تلفن همراه روز به روز افزایش می یابد و خریداران گوشی نیز به سمت استفاده از این گوشی ها با وجود قیمت بالای آن روی آورده اند؛ به نحوی که شواهد نشان می دهد ایرانیها دیگر تمایلی به خرید گوشی های معمولی ندارند.

 بازار گوشی موبایل در هفته ای که گذشت از لحاظ قیمت روند کاهشی تا 10 درصد را تجربه کرد اما با این حال این بازار رونق چشمگیری را شاهد نبود. اما با این وجود خریدارانی که به بازار مراجعه می کردند اغلب به خرید گوشی های هوشمند که قیمتی بیش از یک میلیون تومان دارند تمایل داشته و از این رو اسمارت فونهای میلیونی در صدر پرفروش های بازار موبایل در یک هفته اخیر جای گرفتند.

اپل طلایی در صدر پرفروش ترین گوشی های بازار

آخرین مدل گوشی کمپانی اپل با نام 5S طلایی که حدود 2 میلیون و و 150 هزار تومان قیمت داده می شود فروش خوبی را در بازار موبایل ایران به خود اختصاص داده است.

این گوشی یک سیم کارته 112 گرم وزن دارد و دارای پردازنده Apple A7 & M7 Motion Chipset 64bit Architecture CPU است.

اپل فایو اس گلد از صفحه نمایش رنگی لمسی LED-backlit IPS LCD با دقت رتینا و لمسی خازنی (Capacitive Touchscreen) بهره می برد و سایز صفحه نمایش آن 4 اینچ و دارای رزولوشن 1136 × 640 و تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ است.
 

height=290
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

49  −    =  45