واکنش قلعه نویی به انتقادهای کارلوس کی‌روش

سرمربی تیم فوتبال استقلال به اهمیت دیدار مقابل مس کرمان اشاره کرد و گفت: در هر حال روز سه‌شنبه بازی سختی مقابل مس‌کرمان خواهیم داشت. مس تیمی بسیار قدرتمند است که با آمدن لوکا قدرتمند‌تر هم شده اما ما می‌خواهیم برنده بازی باشیم تا به فینال جام حذفی برسیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سرمربی تیم فوتبال استقلال به اظهارات اخیر کی‌روش واکنش نشان داد و گفت:‌ همه در ایران به من حمله می‌کنند اما اشکالی ندارد چون من قوی‌تر، صبورتر و پوست کُلفت‌تر هستم و جواب همه را می‌دهم.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. هوادار می گوید

    سلام مقصر قلمداد کردن قلعه نویی نهایت ناجوانمردی درحق اوست . ما در طول تاریخ از پرتغالیها کم ضربه نخوردیم ! کیروش الان فقط به دنبال پول و شهرته و براش فرقی نمی کند ایران باشد یا جای دیگر… اما امیرخان آمده تابگوید ایرانی می تواند… استقلال منسوب به این سرزمین است و آبروی فوتبال ایران … که با قهرمانی خود افتخار بزرگی برای ایران رقم خواهد زدکه در تاریخ ثبت خواهد شد! اما تیم ملی در نهایت می خواهد جزء شانزده تیم مرحله ی بعد قرار بگیرد . این افتخار آنچنانی محسوب نمی شود که بخواهند در تاریخ آن را ثبت کنند ! چراکه فراموش نکنیم بهترین عنوان تیم های ملی آسیا یعنی چهارمی جام جهانی در نزد کره ای ها می باشد (سال 2002)!!!!!

ارسال یک پاسخ

9  ×    =  81