شایعه شده بود علی آقامن راخیلی دوست دارد

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «من با سید جلال و بنگر صحبت کردم و همیشه در ارتباطم. سیدجلال هم به کیش رفته بود و اینکه گفتند به قطر رفته درست نیست.»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمد پنجعلی درباره تامین بودجه باشگاه پرسپولیس توسط علی پروین و پول بازیکنان می گوید: «علی آقا همچنان دنبال پول است و ان شاءالله تا یکی دو روز آینده مبلغی را برای پاداش برد سپاهان فراهم خواهد کرد. از طرفی من با آقای رویانیان هم صحبت کردم که ایشان گفتند دنبال پرداخت مطالبات هستم و با توجه به اینکه ملزم به پرداخت مطالبات بازیکنان هستیم حتما در این راه کمک خواهم کرد.»

وی ادامه داد: «واقعا حیف است الان که در کورس هستیم و بازی های نسبتا راحت تری نسبت به بقیه مدعیان داریم این مشکلات حل نشود. امیدوارم هیات مدیره هم در حل این مشکلات کمک کند.»

وی بار دیگر درباره حل مشکلات مالی توسط پروین گفت: «من دو روز پیش با علی پروین صحبت کردم که ایشان گفتند به امید خدا تا دوشنبه پول جور می شود. فعلا که اتفاقی نیفتاده اما امیدوارم تا فردا بخشی از پول فراهم شود. باشگاه همچنین دنبال حل مشکل ماشین ها هم هست و به من گفتند مشکل چند تا از آنها حل شده.»

مدیر تیم پرسپولیس درباره لیست بدهی های باشگاه پرسپولیس هم گفت: «یک لیستی به علی آقا داده بودند که مثلا میزان بدهی به هتل ها و … در آن مشخص شده بود اما من اعتقاد دارم همه باید کمک کنیم و نباید همه مشکلات را روی دوش علی پروین بیاندازیم چون این باشگاه های پرسپولیس و استقبال وابسته به جایی نیستند و به وزارت ورزش تعلق دارند.»

وی در خصوص شایعه اختلافش با پروین با خنده می گوید: «نه بابا اصلا چنین چیزی درست نیست. شایعه شده بود علی آقا من را خیلی دوست دارد. اصلا من را خود علی پروین به پرسپولیس آورد. من در اردوی تیم ملی جوانان بودم که علی آقا دنبالم فرستاد و من مدیون ایشان هستم.»

گفته می شود پنجعلی در این یکی دو روزه با سیدجلال حسینی در تماس بوده و حتما جای او را هم می داند. وی با تائید این مساله می گوید: «وظیفه ما این است که با بازیکنان در تماس باشیم و از وضعیت آنها خبر بگیریم. من با سید جلال و بنگر صحبت کردم و همیشه در ارتباطم. سیدجلال هم به کیش رفته بود و اینکه گفتند به قطر رفته درست نیست.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

89  −  85  =