حاج‌صفی: سپاهانی‌ها دوست ندارند ذوب آهن سقوط کند

احسان حاج‌صفی مدافع چپ پای سپاهان تاکید کرد که تیمش برای کسب عنوان قهرمانی باید تحت هر شرایطی دربی اصفهان را با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،حاج‌صفی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین ابتدا در مورد شرایط سپاهان بعد از باختی که چند روز پیش مقابل پرسپولیس آوردند گفت:« ما بازی با پرسپولیس را فراموش کردیم و الان فقط به 5 بازی باقیمانده فکر می‌کنیم. هر یک از این مسابقات برای ما حکم فینال را دارد و برای اینکه شانس قهرمانی خود را بالا ببریم نباید به سادگی امتیاز از دست دهیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از لحاظ روحی و همچنین فنی در شرایط خوبی قرار داریم. امیدوارم در این بازی 3 امتیاز را بگیریم.»

حاج‌صفی در مورد اینکه شاید برد سپاهان باعث شود تا ذوب آهن بیشتر در خطر سقوط قرار بگیرد تاکید کرد:« سپاهانی‌ها به هیچ عنوان دوست ندارند ذوب آهن سقوط کند چون این تیم یکی از نماینده‌های شهر اصفهان است و جایگاهش اینجا نیست. ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی است و امیدوارم آنها در لیگ برتر بماند. البته باید گفت که حساب این بازی جداست و ما باید 3 امتیاز را بگیریم. سپاهان به دنبال قهرمانی است، پس باید دربی را ببریم و شانس خودمان را برای بالا بردن جام بیشتر کنیم.»

حاج‌صفی در خصوص شانس قهرمانی تیمش در رقابت‌های امسال خاطرنشان کرد:« فکر می‌کنم بازی‌های استقلال و فولاد خوزستان سخت است و ما می‌توانیم از این موضوع نهایت استفاده را ببریم. البته نباید از پرسپولیس و نفت تهران هم غافل شد. در 5 بازی پایانی مدعیان با یکدیگر بازی دارند و ما می‌توانیم از این موضوع بهترین استفاده را ببریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  5  =