نیکی کریمی: سال‌ها بایکوت بودم

روایتی از روزهایی که نیکی کریمی در ابتدای مسیر بازیگری بود، زمانی که باید دست به انتخاب‌های دشوارش می‌زد،‌ تا کارنامه‌ای برای خود رقم بزند که امروز مورد توجه باشد،‌اتفاقی بود که در جریان سی و دومین جشنواره فیلم فجر رخ داد.

خبر آنلاین : او امسال به دو فیلم سینمایی «تمشک» و «زندگی جای دیگری‌ست» در جشنواره حضور دارد و فیلم نخست را سامان سالور از فیلمسازان جوان سینمای ایران ساخته و فیلم دوم منوچهر هادی کارگردانی کرده است. هر دوی این فیلم‌ها در بخش رقابتی سی و دومین دوره جشنواره به نمایش در می‌آیند.

نیکی کریمی در گفت‌وگویی درباره نگاه خود به جشنواره فیلم فجر و جایزه این جشنواره و به طور متقابل نگاه جشنواره فجر به بازی‌های او نامزدی‌های پرتعدادش و سیمرغی که از جشنواره گرفته، سخن گفت.

خانم کریمی، بعد از تجربیات متعددی که در سینما داشتید و سال‌ها بازیگری حالا فیلمسازی افقی است که پیش روی خودتان می‌بینید؟

نه، اتفاقا معتقدم هنوز در نقطه صفر هستم… نمی‌دانم این حس من قابل درک هست یا نه؟ خیلی انرژی دارم برای بازی در یک فیلم یا یک نقش خوب … شاید این حس من به این دلیل است که احساس می‌کنم هنوز خیلی نقش‌های زیادی هستند که دوست دارم بازی کنم  … من همیشه سختگیر بوده‌ام … حتی منتقدان سخت‌گیر هم هنوز که هنوز است بعد از 40 فیلمی که بازی کرده‌ام، به بازی من در 3  فیلم اعتراض می‌کنند و می‌پرسند چرا در آن‌ها حاضر شدم. به همین دلیل است که معتقدم هنوز پتانسیل‌هایی در من هست که اگر کارگردان درستی باشد می‌تواند آن را کشف کند و خیلی قصه‌ها هست که دوست دارم روزی به دستم برسد و من را برای بازیگری به وجد بیاورد. امیدوارم سینمای ایران باز هم به دورانی برسد که شخصیت‌محور باشد و داستان داشته باشیم و من هم بتوانم در کاری که می‌پسندم بازی کنم.

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/11/18/250969_882.jpg
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

85  −    =  75