حاشیه های استقبال از تراکتورسازی

مردم آذربایجان با استقبالی بی نظیر و تاریخی از اعضای تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز قهرمان جام حذفی باشگاه های کشور، همراه با بازیکنان و کادرفنی این تیم جشن قهرمانی برپا کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مشرق، هواپیمای حامل بازیکنان و اعضای این تیم پس از پیروزی یک بر صفر مقابل مس کرمان در فینال جام حذفی، بامداد شنبه در فرودگاه شهید اسدالله مدنی تبریز به زمین نشست و دقایقی بعد آنها با حضور در میدان حجاج، همراه با بیش از 50 هزار نفر از مردم به جشن و پایکوبی پرداختند.

پرواز چارتر هواپیمایی آتا با بیش از یک ساعت تاخیر در فرودگاه تبریز به زمین نشست اما دوستداران تیم تراکتورسازی تا ساعت ها در میدان حجاج و خیابان های مجاور منتظر فرود هواپیمای حامل بازیکنان بودند تا شادی خود را با آنها تقسیم کنند.

نورافشانی در محوطه فرودگاه، پخش گل و شیرینی، به اهتزاز درآوردن پرچم های سرخ منقوش به آرم باشگاه، تزئین خودروهای شخصی و رقص و پایکوبی های محلی از جمله برنامه های خودجوش مردم در استقبال از فاتحان جام حذفی در تبریز بود.

هواداران تراکتورسازی از شهرهای مختلف آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل و سایر شهرهای مجاور در این برنامه استقبال حضور داشتند.

بازیکنان و سرمربی تراکتورسازی با حضور در جایگاه مخصوصی که از سوی مسوولان این باشگاه در میدان حجاج تدارک دیده شده بود به ابراز احساسات جمعیت حاضر پاسخ دادند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

14  ⁄    =  2