امکان پرداخت اقساط کلیه بانکها در سیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات​

پرداخت اقساط کلیه بانکهای عضو شتاب که شماره حساب تسهیلات آن از نوع شناسه حساب بانکی ایران ( شبا) باشد با استفاده از سیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران نیز انجام میشود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک صادرات اعلام کرد به منظور افزایش دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری الکترونیکی بانک صادرات ایران و کاهش سفرهای درون شهری و مراجعه به شعب، پرداخت اقساط تسهیلات بانک صادرات ایران و همچنین سایر بانکها از طریق بانکداری اینترنتی نیز فراهم گردید.
براساس این گزارش مشتریان برای پرداخت اقساط این بانک با استفاده از منوی «مشاهده و پرداخت اقساط درون بانکی» قادر به پرداخت اقساطی هستند که از بانک صادرات دریافت کردهاند و با وارد نمودن شماره تسهیلات و ورود به صفحه پرداخت، اقساط خود را پرداخت میکنند. همچنین اقساط دریافتی از سایر بانکها نیز پس از انتخاب حساب مبدا و درج شماره حساب تسهیلات مقصد که از نوع شناسه حساب بانکی ایران ( شبا) باشد و همچنین درج مبلغ تسهیلات قابل پرداخت میباشد.
گفتنی است بانک صادرات ایران با افتتاح بیش از ٥٠ میلیون حساب سپهری، نصب بیش از ٣٨٢ هزار دستگاه پایانه فروش و راهاندازی بیش از ٤ هزار دستگاه خودپرداز نقش بسزایی در پیشبرد اهداف کلان بانکداری الکترونیک در نظام بانک کشور داشته است

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  54