غلبه ساعت‌های هوشمند بر دستبندهای دیجیتالی

درحالی‌که بازار ابزارهای پوشیدنی هوشمند در یکسال اخیر حسابی داغ و پررونق شده است، شرکت‌های مختلفی برای ورود و حضور پررنگ‌تر در این بازار تلاش می‌کنند. در میان محصولات مختلف در بازار جهانی ابزارهای پوشیدنی هوشمند، ساعت‌های هوشمند و دستبندهای هوشمند طرفداران زیادی دارند. در همین راستا موسسه تحقیقاتی معروف Canalys به‌تازگی بررسی‌هایی انجام داده و گزارشی را در زمینه بازار جهانی دستبندهای هوشمند ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،براساس این گزارش انتظار می‌رود تا پایان سال 2014 بیش از 17 میلیون دستگاه دستبند هوشمند و دیجیتالی به سراسر دنیا صادر شده و به فروش برسند. در این میان، اما کارشناسان و فعالان بازار امید زیادی به رونق بیشتر بازار دستبندهای هوشمند که مجهز به حسگرهای پوشیدنی خاصی هستند، دارند.

در حقیقت دستبندهای دیجیتالی همان دستبندهایی هستند که در بازار به‌عنوان دستبندهای ورزشی شناخته می‌شوند و در واقع امکانات اولیه‌ای مانند میزان مصرف کالری، مسافت طی شده و… را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند. دستبندهای هوشمند که از حسگرهای پوشیدنی خاصی بهره می‌برند و مبتنی بر سیستم‌عامل هستند معمولا همان ساعت‌های هوشمندی هستند که به یک کامپیوتر کوچک روی مچ دست کاربرانشان تبدیل شده‌اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  4