قیمت خودرو در آستانه‌ سال نو

رئیس اتحادیه‌ی نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد گفت: با افزایش خرید خودرو بازار از رکود خارج می‌شود اما چون خودرو به اندازه‌ی نیاز در بازار موجود است قیمت‌ها افزایش نمی‌یابد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه‌ی نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد گفت: با افزایش خرید خودرو بازار از رکود خارج می‌شود اما چون خودرو به اندازه‌ی نیاز در بازار موجود است قیمت‌ها افزایش نمی‌یابد.

«حمیدرضا حیدری» اظهار کرد: اغلب در ایام پایانی سال خرید اتومبیل افزایش می‌یابد و در این میان شاهد بروز تخلفات عمده‌ای از سوی واحدهای صنفی بدون پروانه هستیم، از این‌رو توصیه می‌شود خریداران اتومبیل مراقب باشند چون بروز تخلفات اغلب در واحدهای فروش اتومبیل فاقد پروانه است.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 180 واحد صنفی غیرمجاز شناسایی و پلمب شدند که از این تعداد 70 واحد به اخذ پروانه اقدام کرده‌اند.

رئیس اتحادیه‌ی نمایشگاه‌داران اتومبیل مشهد گفت: توصیه می‌شود نمایشگاه‌داران اسناد مربوط به خرید و فروش اتومبیل را تا پیش از فرارسیدن سال نو تنظیم کنند و خریداران نیز در هنگام خرید خودرو حتماً نظر کارشناسان ماهر را جویا شوند.

جمعه بازار مورد تأئید اتحادیه نیست

وی با بیان اینکه جمعه بازار جایگاهی برای خرید و فروش خودرو نیست، خاطرنشان کرد: عمده مشکلات و شکایات خریداران مربوط به جمعه بازار و واحدهای بدون پروانه است، جمعه بازار مورد تأئید ما نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  12