سازمان انرژی اتمی: هیچ نیرویی اخراج نشده

معاون سازمان انرژی اتمی در پاسخ به برخی اظهارنظرها درباره اخراج افراد از سازمان انرژی اتمی عنوان کرد: در حوزه تغییر تحولات نیروی انسانی هیچ فردی از سازمان انرژی اتمی اخراج نشده است، اگر کسی ادله یا سندی دارد می تواند به این سازمان ارسال کند.

خبرگزاری ایرنا: معاون سازمان انرژی اتمی در پاسخ به برخی اظهارنظرها درباره اخراج افراد از سازمان انرژی اتمی عنوان کرد: در حوزه تغییر تحولات نیروی انسانی هیچ فردی از سازمان انرژی اتمی اخراج نشده است، اگر کسی ادله یا سندی دارد می تواند به این سازمان ارسال کند.

«اصغر زارعان» افزود: آنچه در سازمان انرژی اتمی انجام شده جابجایی محدود در حد یک یا دو نفر از کارکنان بوده که براساس اصل شایسته سالاری صورت گرفته و در این نوع جابجایی نیروهای قوی تر و متعهد تر جایگزین افراد قبلی شده اند که امری عادی است.

رییس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت هسته ای درباره تداوم برنامه های سازمان انرژی اتمی ، تاکید کرد که فعالیت های سازمان با شدت و قدرت مثل گذشته در حال انجام است.

زارعان گفت: برخی که ناآگاهند، اطلاعات دقیقی ندارند و یا اطلاعات غیرکارشناسانه و غیرصحیح دارند، بدون ارزیابی و تحقیق از صحت و سقم، مطالبی را در رسانه ها منتشر می کنند که این اقدام آنها غیرمنصفانه و خارج از عدالت است.

وی اضافه کرد:طرح مطلب و ارائه نظر بدون منطق و دیدگاه کارشناسی موجب فراهم شدن فضا برای فرصت طلبان و بدخواهان می شود.

معاون سازمان انرژی اتمی خواهان رعایت اخلاق و انصاف از سوی همه گروه ها و جریان های موجود در جامعه شد و تاکید کرد: با این شیوه است که می توان با همبستگی بیشتر و توان بالا و همچنین بهره مندی از تمام پتانسیل های داخلی ،با اراده قوی وهمچنین با توکل به خداوند با تلاش مضاعف به پیش رفت و براساس فرامین مقام معظم رهبری حرکت کرد تا به قله های موفقیت و پیشرفت دست یافت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  8  =  1