تمرین های بدنسازی برای آقایان

حوزه بدنسازی، از جمله حوزه هایی است که بیشترین آثار مکتوب و همچنین لوح های فشرده آموزشی در آن تولیدو منتشر می شوند. نکته مهم این است که بتوان بین یک اثر علمی مفید با یک محصول بازاری تفاوت قائل شد.

مجله تماشاگر: حوزه بدنسازی، از جمله حوزه هایی است که بیشترین آثار مکتوب و همچنین لوح های فشرده آموزشی در آن تولیدو منتشر می شوند. نکته مهم این است که بتوان بین یک اثر علمی مفید با یک محصول بازاری تفاوت قائل شد. یکی از راه های رسیدن به چنین تشخیص درستی، دقت در محتوای کتاب آن هم بدون مبهوت شدن به عنوان اثر و همچنین سابقه علمی پدید آورنده آن محصول علمی است. درباره کتاب «تمرین های بدنسازی برای آقایان» می توان تا اندازه زیادی مطمئن بود که مخاطب با یک کتاب علمی روبروست.

کتاب «تمرین های بدنسازی برای آقایان» شامل راهکارها و تمریناتی برای رسیدن به اندامی آرمانی محسوب می شود که به قلم «ری کلرک» منتشر شده است. «ری کلرک» یکی از سرشناس ترین مربیان بدنسازی، کارشناس تناسب اندام و نویسنده، با نگارش این کتاب در واقع، کاملترین راهنمای تناسب اندام به ویژه متناسب با اهداف و نیازهای آقایان را به بازار کتاب ورزشی ارایه کرده است.

او در این کتاب از مخاطب می پرسد که «آیا ورزش می کنیدولی نتیجه لازم را به دست نیاورده اید؟ آـیا به دنبال داشتن تناسب اندام و عضلاتی نیرومند یا اندامی خوش فرم و ورزیده اند؟» کلرک آن گاه ادامه می دهد که «شما در این کتاب برنامه های ورزشی را خواهید یافت که در خانه، پارک و باشگاه به راحتی قابل اجرا هستندو این کتاب را به منبعی کاملا قابل فهم و درخور تبدیل کرده اند.»
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/10/26/241406_726.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  +    =  49