بهترین شاسی‌بلندهای جمع و جور دنیا (+عکس)

اکثر خودروسازان نیز درصدد هستند تا اس یووی های کوچک را با قیمتی بین 20 تا 30 هزار دلار ارائه دهند. شاسی بلندهای کوچک این فهرست در رتبه بندی آزمونهای جاده معمولا نمره بالاتری گرفته اند. به گزارش بازار خبر،شاسی بلندهای سایز کوچک یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین کلاس‌ها در دنیای خودرو است.

مصرف پایین سوخت، دسترسی آسان، استفاده در هر گونه شرایط آب و هوایی، اتاق بار بزرگ و فضای بیشتر برای سرنشینان، شاسی‌بلندها را به انتخاب اول خریداران تبدیل کرده است. با این وجود انتخاب خودروهای شاسی بلند همواره خریداران را دچار مشکل کرده‌ است. بیشتر خریداران در کنار قیمت مناسب این محصولات، خواهان مدل‌های جمع و جور هم هستند. به همین منظور اکثر خودروسازان نیز درصددند تا اس.یو.وی‌های کوچک را با قیمتی بین 20 تا 30 هزار دلار ارائه دهند.
 
شاسی بلندهای کوچک این فهرست در رتبه‌بندی آزمون‌های جاده‌ای معمولا نمره بالاتری گرفته اند.
 
«سوبارو فارستر»‌
طراحی مجدد مدل 2014 فارستر با تغییراتی همراه بوده که شایستگی قرار گرفتن در رتبه اول این فهرست را دارد. این مدل امکاناتی چون مصرف پایین سوخت (4.5 لیتر در هر 42 کیلومتر)، دوربین‌های عقب، دید عالی، فضای داخلی جادار و دسترسی آسان را دارد. شاسی بلند «سوبارو فارستر» تنها SUV است که نمره بالایی در تست تصادف گرفته است.
 
طول :4460 میلی متر
ارتفاع : 1650 میلی متر
پهنا : 1735 میلی متر
 

 data-src=http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1392/12/4/335853_641.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

52  +    =  58