کشف ۱۴ تن موادمخدر در همدان

وی انجام امر به معروف درون سازمان‌ها را از رهنمودهای پلیس دانست و گفت: استان همدان به علت دارالمومنین بودن از پایه‌های قوی برخوردار است.

فرمانده انتظامی استان همدان کشف 14 تن موادمخدر در سالجاری را بی‌سابقه و بی‌نظیر ارزیابی کرد.

 

به گزارش ایسنا، سردار حاجی‌محمد مهدیان نسب روز یکشنبه چهارم اسفندماه سالجاری در همایش رابطان سازمان‌های دولتی با انتظامی استان، با بیان اینکه در همدان مشکل کراک نداریم، افزود: 18 درصد از معرفی‌شدگان این ماده مخدر بهبود یافته‌اند.

 

وی به افزایش 10 درصدی تصادفات منجر به فوت در سطح شهر و کاهش 22.5 درصدی در جاده برای بهبود شرایط ترافیک اشاره کرد.

 

مهدیان‌نسب ادامه‌داد: استان همدان در دو یگان پلیس راهور و پلیس آگاهی در سطح کشور مقام نخست را دارد به طوری که عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و علاوه بر پوشش استان، استان‌های همجوار را نیز پوشش داده‌اند.

 

وی انجام امر به معروف درون سازمان‌ها را از رهنمودهای پلیس دانست و گفت: استان همدان به علت دارالمومنین بودن از پایه‌های قوی برخوردار است.

 

مهدیان‌نسب اظهارکرد: در بحث برخورد با قاچاق کالا و ارز و قاچاقچیان اقتصادی با تلاش‌های چشمگیر نیروی انتظامی و کمک دستگاه‌های ذی ربط توانستیم رتبه سوم را در کشور کسب کنیم.

 

وی با بیان اینکه در آگاهی یگان برتر کشور شدیم، تصریح کرد: بهمن ماه 99 درصد کشف قاچاق داشتیم به طوری که درصد کشف همدان بالای 90 درصد است.

 

فرمانده انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: همدان در قانون‌مداری پلیس برتر شناخته شد.

 

وی همچنین به آموزش 28 هزار نفر به منظور فرهنگ‌سازی و جلوگیری از جنگ‌نرم دشمن اشاره کرد و افزود: امسال 1200 طرح پاکسازی نقاط مختلف شهر انجام شده به طوری که دفاع از اخلاقیات و ارزش‌ها اولویت نیروی انتظامی است.

 

فرمانده انتظامی استان همدان از دیگر اولویت‌های پلیس را تعامل با سایر ادارات دولتی عنوان کرد و ادامه داد: 14 کلاس برای آموزش کارکنان ادارات دولتی و همایش‌های مختلف برگزار شده است.

 

وی همچنین ساماندهی 1230 نفر از شب‌گردها و 242 نگهبان محله و پارکبان برای ارتقای امنیت و حفاظت از جان و مال ناموسان را از دیگر اولویت‌های پلیس برشمرد و افزود: باید در این حوزه بیشتر تلاش کنیم چرا که از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

مهدیان‌نسب به کشف و انهدام 48 هزار دیش ماهواره که عامل فساد جوانان بود، اشاره کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  ⁄  3  =