تصاویر حادثه خودکشی در مترو را تأیید کرد

خانواده «ابراهیم»، جوانی که در ایستگاه مترو گلبرگ جان باخته درباره واکنش مسئولان پلیس آگاهی پس از انتشار گزارشی در این زمینه توضیح دادند.

روزنامه اعتماد: خانواده «ابراهیم»، جوانی که در ایستگاه مترو گلبرگ جان باخته درباره واکنش مسئولان پلیس آگاهی پس از انتشار گزارشی در این زمینه توضیح دادند.

برادر «ابراهیم» در این باره گفت: پس از آنکه روزنامه اعتماد گزارشی منتشر کرد که در آن ما موضوع فیلمی که زمان مرگ برادرم سیاه می‌شد را مطرح کرده بودیم از پلیس با ما تماس گرفتند و گفتند بیایید تا فیلم کامل را برای شما بگذاریم. این عضو خانواده «ابراهیم» افزود: ما از ابتدا خواهان این بودیم که به درستی چگونگی مرگ ابراهیم را بدانیم و وقتی پلیس از ما خواست تا دوباره به این اداره مراجعه کنیم نیز پدرم در آنجا حاضر شد و فیلم را پخش کردند.

برادر «ابراهیم» همچنین توضیح داد: پدرم وقتی از اداره آگاهی برگشت گفت در فیلم به من نشان دادند که ابراهیم سه بار از جایش بلند شده و به سمت لبه سکو رفته است و در نهایت خود را به جلوی قطار انداخته است. همچنین «حسین احمدی‌نیاز» وکیلی که به خانواده ابراهیم مشاوره داده بود به «اعتماد» گفت: با توجه به اینکه الان فیلم به وضوح به خانواده ابراهیم نمایش داده شده و ابهامی در مورد چگونگی مرگ او در ذهن آنها نیست بنابراین مساله مشخص است و نیازی به طرح دعوی و شکایت هم نیست.

برادر ابراهیم همچنین گفت: مسوولانی که به سراغ پدرم آمده بودند گفته‌اند گرچه موضوع خودکشی بوده ولی با توجه به وضعیتی که دختر ابراهیم دارد تلاش می‌کنیم خدماتی به این دختربچه ارائه شود. همچنین مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران نیز در پی انتشار گزارشی در روزنامه اعتماد که در آن خانواده متوفی مدعی شده بودند فیلم نمایش داده شده در پلیس آگاهی سیاه شده و لحظه مرگ در آن مشخص نیست اعلام کرد: فیلم‌های مربوط به این ماجرا موجود است و اگر لازم باشد می‌توانند دوباره آن را ببینند ضمن آنکه بازپرس جنایی تهران ناظر بر این پرونده است و اگر اشکالی وجود داشته باشد حتما ایشان دستورات لازم را صادر می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  35  =  37