همه گزینه های ریاست صدا و سیما /عکس

«عبدالرضا رحمانی فضلی رییس صداوسیما می شود». این خبر عجیب روز گذشته رویخروجی بعضی خبرگزاری ها قرار گرفت. اینطور که در متن خبر آمده او حتی برنامه کلان خود برای راهبری صداوسیما را هم تهیه کرده است.

هفت صبح/ همانطور که قبلا سید رمضان شجاع کیاسری عضو شورای نظارت بر صداوسیما به هفت صبح گفته بود دوران مدیریت ضرغامی در اردیبهشت ماه سال آینده به اتماممی رسد و چونرهبری هیچگاه مدت مدیریت هیچ کس بر این سازمان را بیش از دو دوره تمدیدنکرده، خداحافظ ضرغامی قطعی به نظر می رسد. در پرونده امروزهفت صبح نگاهی خواهیم داشت به همه گزینه های مطرح برای ریاست صداوسیما و اینکه در صورت ورود هر کدام، عملکرد رسانه ملی چگونه خواهد بود.

محمدحسین صفار هرندی

هفته گذشته خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه محمدحسین صفار هرندی به عنوان گزینه قطعی ریاست صداوسیما انتخاب شده و حتی او در اتاقی نزدیک ضرغامی مستقر شده تا کم کم مدیریت امور را به دست بگیرد. انتشار این خبر با واکنش تند وزیر ارشاد دولت نهم مواجه شد و به خبرگزاری فارس با تکذیب آن گفت: «شایعه مستقر شدن بنده در یکی از اتاق های سازمان صداوسیما دروغی است که مدت هاست از تاریخ ساخته و پرداخته شدن آن گذشته و بارها رسمات تکذیب شده است.»
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/12/4/259127_112.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

33  ⁄  11  =