در سال ۹۳ سقف برداشت پول از خودپردازها بالا نخواهد رفت

حکیمی خبر داد

سقف پرداخت خودپردازها همچنان 200 هزار تومان خواهد ماند و سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت بین بانکی از طریق خودپردازها و درگاه‌های اینترنتی نیز همان سی میلیون ریال در هر شبانه‌ روز برای هر کارت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مرکزی گفت: در سال 93 سقف برداشت پول از خودپردازها افزایشی نخواهد داشت.

ناصر حکیمی مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مرکزی در گفت و گو با موج درخصوص اینکه آیا با نزدیک شدن به ایام پایانی سال سقف برداشت پول از دستگاه های خودپرداز افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: قرار نیست که سقف پول برداشتی از دستگاه های ATM افزایش پیدا کند.

وی در مورد احتمال افزایش سقف پول برداشتی از دستگاه های خودپرداز در سال آینده نیز گفت: کماکان سقف برداشت پول بر رقم فعلی باقی خواهد ماند و در سال آینده نیز این سقف تغییر نمی کند.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مرکزی گفت: سقف پرداخت خودپردازها همچنان 200 هزار تومان خواهد ماند و سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت بین بانکی از طریق خودپردازها و درگاه‌های اینترنتی نیز همان سی میلیون ریال در هر شبانه‌ روز برای هر کارت خواهد بود.
وی گفت: برای جابه جایی پول در مبالغ بزرگتر انتقال وجه بین بانکی و ساتنا امکان پذیر است.

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مرکزی گفت: در سال 93 سقف برداشت پول از خودپردازها افزایشی نخواهد داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  18  =  28