محمد نصرتی: تراکتورسازی آبروداری کرد

مدافع تیم تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتور برای ایران آبروداری کرد و جدا از این مسئله بازی فوق العاده ای نیز به نمایش گذاشتیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمد نصرتی در گفتگو با ایسنا، درباره ی بازی با الاتحاد عربستان، اظهار کرد: نیمه نخست به طور کامل در اختیار ما بود و در چندین صحنه درخشش دروازه بان حریف مانع از گلزنی مان شد که در مجموع یکی از بهترین بازی های فصل مان را به نمایش گذاشتیم و خدا را شکر که دل هوادارانمان شاد شد.

وی افزود: داور بازی در بیشتر صحنه ها به نفع الاتحاد سوت می زد و اخراج علی کریمی هم کاملأ اشتباه بود، خدارا شکر به حقمان رسیدیم.

نصرتی درباره ی اخراج علی کریمی، گفت: در فوتبال روز دنیا، اخراج یک بازیکن باعث می شود مشکلات زیادی برای تیم درست شود، به هر حال آقای کریمی یار کلیدی ما است و در نیمه نخست، بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشته بود.

وی ادامه داد: اخراج علی کریمی تأثیر منفی روی روند بازی مان گذاشت و باعث شد حریف، ما را تحت فشار قرار دهد.

این بازیکن تیم تراکتورسازی در رابطه با جنگ روانی بازیکنان الاتحاد، اظهار کرد: در صحنه ی گل، دست من به بازیکن حریف برخورد کرد که یک برخورد بسیار جزیی بود ولی بازیکنان الاتحاد بعد این صحنه به سمت من و داور حمله کردند.

وی افزود: من تجربه بازی مقابل تیم های عربی را دارم و با این حرکاتشان آشنا هستم ولی با این حال نگران بازی برگشت هستم چرا که آنها روی من زوم کرده اند و امیدوارم کار به آن دیدار نکشد و پیش از آن بازی، صعودمان مسجل شود. باید همه بچه ها مراقب جنگ روانی و حاشیه سازی تیم های عربی باشند.

نصرتی تأکید کرد: در سال های اخیر نظارت AFC بیشتر شده و امیدوارم بیشتر و بیشتر هم شود تا دیگر شاهد جوسازی های تیم حریف نباشیم.

وی در مورد جو ورزشگاه، گفت: هواداران تراکتور فوق العاده اند این برد را به آنها و خانواده ام تقدیم می کنم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

68  −  67  =