حرکت انسانی یک مسئول شهرداری اصفهان

این مادر درمانده که جایی برای پناه بردن به آن نداشت، اسباب منزل خود را به نزدیک ترین پارک برده، و در گوشه ای از پارک سکنی گزید.

شیعه آنلاین: بانویی بی سرپرست که در گذشته از طریق خدمتکاری در منازل مردم درآمد کسب می کرد، سه فرزند (دو دختر و یک پسر) دارد، حدود سه ماه پیش به دلیل نداشتن اجاره منزل، اسباب منزلشان توسط صاحب خانه از منزل بیرون انداخته شد.

این مادر درمانده که جایی برای پناه بردن به آن نداشت، اسباب منزل خود را به نزدیک ترین پارک برده، و در گوشه ای از پارک سکنی گزید.

در خیابان ریختن اسباب منزل این خانواده، با امتحانات مدارس سه فرزندان وی همزمان شده بود از همین رو این سه دانش آموز خانواده که همگی تیزهوش هستند، به دلیل آواره شدن، نتوانستند به مدرسه بروند و امتحان دهند.

به گفته خبرنگار میدانی ما، حدود یک هفته اسباب این خانواده در گوشه پارک بود و مادر درمانده به همراه سه فرزندش شب ها در نمازخانه پارک می خوابیدند تا اینکه یکی از مسئولان دلسوز پارک، برای جلوگیری از خراب شدن و آسیب دیدن لوازم منزل این خانواده، به آنان اجازه داد که اسبابشان را در یکی از اتاق های موجود در گوشه پارک قرار دهند تا بتوانند منزلی برای خود دست و پا کنند. جا دارد از این کارمند شهرداری که به این خانواده نیازمند کمک کرده، سپاسگذاری کنیم.

از مردم نیکوکار ایران زمین درخواست می شود که برای تهیه هزینه رهن یک اتاق کوچک، این خانواده بی سرپرست و درمانده را یاری نمایند تا این سه کودک تیزهوش هم بتوانند در اسرع وقت به مدرسه بازگشته و به تحصیل ادامه دهند.

نیکوکاران می توانند از طریق شماره عابر بانک ذیل، کمک های نقدی خود را به این خانواده برسانند:
 
6037991818233862 بنام "فخرالسادات هاشمی نسب"

شماره تماس: 4144 212 0913

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  73  =  74