ارائه خدمت صدور «مجوز ورود به طرح ترافیک»از خودپردازهای بانک آینده

بانک آینده در راستای ارائه خدمات متمایز و نوین بانکی، به‌منظور صرفه‌جویی در وقت و بهبود خدمت‌رسانی بانکی به مشتریان گرامی، نسبت به ارائه خدمت صدور «مجوز ورود به طرح ترافیک» در تهران و حومه اقدام نموده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،اجرای این طرح، یکی از رویدادهای ویژه بانکی است که بستر آن فقط در بانک آینده فراهم شده است.
در همین راستا مجوز طرح ترافیک در دو نوع قابل ارائه است:

1)  مجوز روزانه نوع1 (مجوز ورود در تمام ساعات روز) به مبلغ  180,000ریال. این مجوز فقط برای تاریخ درخواستی مجاز و معتبر است و شما فقط در تاریخ درخواستی و یا  انتخابی، مجاز به تردد در محدوده طرح ترافیک هستید. 2) مجوز روزانه نوع2 (مجوز ورود پس از ساعت 10صبح) به مبلغ  132,000ریال. مجوز طرح ترافیک روزانه نوع 2، فقط برای تاریخ درخواستی مجاز و معتبر است و شما فقط در تاریخ  درخواستی و یا  انتخابی از ساعت 10 صبح به بعد، مجاز به تردد در محدوده طرح ترافیک هستید.

بعد از انجام مراحل خرید اعتبار طرح ترافیک از دستگاه خودپرداز، شما می‌توانید با ارسال شماره پلاک و شماره سریال از طریق پیامک، به محدوده طرح ترافیک وارد شوید.  مشتریان گرامی توجه داشته باشند؛ هنگام ارسال شماره پلاک خودرو، به جای هر یک از «حروف» مندرج در شماره پلاک، «عدد جایگزین» را به شرح ذیل ارسال فرمایند:

حرف

عدد جایگزین

الف

01

ب

02

ت

04

ج

06

د

10

س

15

ص

17

ط

19

ع

21

ق

24

ل

27

م

28

ن

29

و

30

ه

31

ی

32

 گفتنی است؛ در حال حاضر، این خدمت برای تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب و فقط از طریق دستگاه‌های خودپرداز (ATM) بانک آینده امکان‌پذیر است.

* چنان‌چه مشتریان  بانک، در فرآیند پی‌گیری درخواست خرید با مشکلی مواجه شدند، از طریق شماره تلفن مرکز ارتباط بانک آینده (شماره تماس اختصاصی طرح ترافیک) 27663800-021 پاسخ خود را دریافت خواهند نمود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

22  +    =  27