مدیرعامل فناپ تندیس زرین مدیر ارزش آفرین را دریافت کرد

در هفتمین همایش فناوری ارتباطات و اطلاعات

مدال زرین مدیر ارزش آفرین حوزه ICT در هفتمین همایش فناوری ارتباطات و اطلاعات به دکتر شهاب جوانمردی مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،هفتمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات شنبه 10 اسفند 1392 در محل هتل المپیک تهران برگزار شد و دکتر جوانمردی تندیس زرین مدیر ارزش آفرین این همایش را دریافت کرد.

در متن لوح اهدایی دبیرخانه همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات خطاب به دکتر جوانمردی آمده است:«اگر تا دیروز کشاورزی و صنعت به عنوان محورهای توسعه در جوامع مختلف در نظر گرفته می‌شدند و تمام توان دولت‌ها بر رشد این دو حوزه برای به‌حرکت درآوردن چرخ سایر بخش‌های اقتصاد متمرکز بوده، امروز فناوری اطلاعات و ارتباطات بی‌تردید اگر نه بیش از این بخش‌ها بلکه حداقل هم‌رده با آنها در مقوله توسعه و رشد اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است.

بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات روز به روز سایه خود را بر عرصه‌های مختلف صنعتی و خدماتی افزون‌تر کرده و بی‌تردید باید اذعان داشت بدون حمایت و توسعه این رکن از چرخه اقتصاد و دانش، نمی‌توان چندان امیدی به توسعه همه‌جانبه کشورها داشت.

بر همین اساس حمایت از مجموعه‌ها و مدیران خلاق و پرتلاش این حوزه باید در صدر برنامه‌های دولت قرار گیرد تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر دانش و فن در بخش‌های مختلف IT و ICT باشیم.

در این راستا دبیرخانه هفتمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از بررسی شاخص‌‌های متعدد و همفکری و مشورت با فعالان ارتباطات و فناوری اطلاعات، شما را به عنوان مدیر ارزش‌آفرین ICT در سال 92 برگزیده است.»

بنابراین گزارش فناپ  به طور متمرکز در سه حوزه شهر هوشمند، شهروند هوشمند و سازمان هوشمند فعالیت داشته است.
 

 هفتمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوع «ابزارهای هوشمند، رونق اقتصادی، دولت همراه» با حضور اساتید، مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه های IT و ICT امروز در هتل المپیک تهران برگزار شد.

 شش دوره همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوعات مدیریت ICT، مدیریت و راهبری دیتا سنتر، شبکه نسل آیندهNGN ، تجارت الکترونیک در فضای شبکه های نسل آینده، رگولاتوری و خلاقیت و نوآوری در سرویس و محتوا برگزار شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  20