پرداخت الکترونیک سامان گواهینامه تعهد به تعالی دریافت کرد

شرکت پرداخت الکترونیک سامان، موفق به دریافت گواهینامه تعهد به تعالی در یازدهمین دوره جایزه تعالی سازمانی شد.جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی از معتبرترین و جامع‌ترین ارزیابی‌های ملی در کشور است و عملکرد سازمان‌هایی که در فرآیند دریافت این جایزه شرکت می‌کنند،بر اساس معیارهای مدل تعالی سازمانی EFQM ارزیابی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از  روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، این شرکت در نخستین حضور خود در همایش تعالی سازمانی، با کسب امتیازات لازم برای دریافت گواهینامه تعهد به تعالی، موفق به اخذ این گواهینامه در بخش خدمات و نشان یادبود از دبیرخانه جایزه ملی تعالی گردید.
 
گفتنی است 89 سازمان در فرایند جایزه ملی تعالی سازمانی، متقاضی بودند که 17 سازمان برای دریافت تندیس، 42 سازمان برای دریافت تقدیرنامه تعالی و 30 سازمان نیز برای دریافت گواهی تعهد به تعالی، به عنوان متقاضی ثبت نام کرده بودند.
 
جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی از معتبرترین و جامع‌ترین ارزیابی‌های ملی در کشور است و عملکرد سازمان‌هایی که در فرآیند دریافت این جایزه شرکت می‌کنند، بر اساس معیارهای مدل تعالی سازمانی EFQM ارزیابی می‌شود.
 
یازدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی با موضوع رشد متوازن و آینده پایدار، با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی، مدیران ارشد و مدیران تعالی سازمان ها و بنگاه های برتر کشور،  پنجم اسفند ماه در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد.

height=341

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  51  =  54