استخدام متخصص و تحلیلگر عملیات و فرایندهای بانکی+ جزئیات و فرم استخدام

شرکت سپهرنت ایرانیان جهت تکمیل کادر کارشناسی و فنی خود جهت بومی سازی و توسعه نرم افزارهای بانکداری الکترونیک از تخصصهای متخصص و تحلیلگر عملیات و فرایندهای بانکی،مدیر پروژه ، متخصص و برنامه نویس سیستمهای کارت و سوییچ و تحلیل گر و برنامه نویس کاربردی به همکاری دعوت می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،جزئیات دعوت به همکاری به شرح زیر است.

عنوان سابقه کار تخصص
 متخصص و تحلیلگر عملیات و فرایندهای بانکی حداقل 3 سال تجربه کار با سیتمهای Core Banking و توانایی تجزیه و تحلیل عملیات ارزی و ریالی (سپرده ها و تسهیلات، اعتبارات اسنادی، مبادلات ارزی، هوش تجاری، مدیریت ریسک، پولشویی، خزانه داری، …)
مدیر پروژه   حداقل 3 سال تجربه مدیریت پروژه های نرم افزار بانکی، مسلط به ابزارهای مدیریت و کنترل پروژه
 متخصص و برنامه نویس سیستمهای کارت و سوییچ حداقل 2 سال برنامه نویسی جاوا، C، C++، مسلط به ISO8583، NDC، مسلط به پروتکلهای شتاب و شاپرک
 تحلیل گر و برنامه نویس کاربردی حداقل 2 سال Java, J2EE,JSP, JDBC, XML, HTML5,Weblogic,Oracle

 
تسلط به زبان انگلیسی برای متقاضیان ضروری است.

فرمهای ثبت نام

علاقه مندان جهت ثبت نام  اینجا را کلیک کنند.

 

شرکت سپهرنت ایرانیان در سال 1387 تاسیس گردیده است. سهامداران این شرکت متشکل از افراد حقیقی و حقوقی بوده که عمدتا از بیست سال گذشته در زمینه سیستمهای مالی و اتوماسیون بانکی فعالیت داشته اند. تجربه و سابقه موفق موسسین و مدیران این شرکت در زمینه انجام پروژه های بانکداری الکترونیک در کشور، سرمایه مناسبی برای انجام موفقیت آمیز پروژه های آتی در این زمینه است. جذب کارشناسان خبره کشور در زمینه های مرتبط کاری و همچنین آموزشهای ضمن کار و اجرای آموزشهای تخصصی گروهی مورد نیاز کارشناسان به منظور دستیابی به تیمی حرفه ای و تخصصی در دستور کار این شرکت است.

شرکت سپهرنت موفق گردید تا بعنوان اولین پروژه بزرگ خود، قرارداد پیاده سازی و بومی سازی سیستم متمرکز بانکی SAB فرانسه را در سال 1388 با موسسه مالی و اعتباری کارسازان آینده، با بیش از 300 شعبه در سراسر کشور منعقد سازد. این پروژه در بهمن ماه سال 1390 با موفقیت به اتمام رسید تا پروژه بزرگ و موفق دیگری را برای تیم فنی این شرکت به ثبت برساند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  ⁄    =  4