اگر به پرسپولیس ببازم با فوتبال خداحافظی میکنم!

بازیکن استقلال خوزستان می‌گوید همان طور که در اهواز استقلال تهران را شکست دادند پرسپولیس را هم می‌برند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از تسنیم ، حسین کعبی در خصوص وضعیت استقلال خوزستان گفت: سه بازی حساس در پایان فصل پیش‌رو داریم و در اولین بازیمان در عید باید به مصاف راه آهن برویم به همین دلیل بعد از چند روز تعطیلی هر روز صبح و بعدازظهر تمرین می کنیم و در شرایط بسیار خوبی قرار داریم.

وی اضافه کرد: شرایط ما به گونه ای است که اصلا به سقوط فکر نمی کنیم چون تیم‌مان شخصیت خوبی پیدا کرده و بعد از کسب تجربه اصلا دغدغه سقوط نداریم. در سه بازی آینده هم بدون استرس بازی می کنیم و بهترین کیفیت را خواهیم داشت.

کعبی به دیدار هفته پایانی لیگ برتر با پرسپولیس اشاره کرد و گفت: استقلال را در اهواز بردیم و قدرت شکست پرسپولیس را هم داریم، اصلا می گویم و می نویسم که اگر به پرسپولیس ببازیم فوتبال را کنار می گذارم.

بازیکن استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که چرا برای پرسپولیس کری می خواند اظهار داشت: من با چند بازیکن پرسپولیس دوست هستم و معتقدم یکی از لذت های اصلی فوتبال همین کری خوانی است. من هم برای آنها کری فوتبالی می خوانم چون به تیمم اطمینان دارم و همه هم دیدند که چطور پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کردیم و یک امتیاز حساس از این تیم گرفتیم.

کعبی در مورد شانس دعوتش به تیم ملی خاطرنشان کرد: کی‌روش را قبول دارم و تا روز آخر هم ناامید نمی شوم و تلاشم را انجام می دهم چون معتقدم حالاحالاها می توانم در این فوتبال باشم و خوب بازی کنم. برای حضور در جام جهانی حرص نمی خورم چون یکبار در جام جهانی بازی کرده ام. اگر به درد سرمربی تیم ملی بخورم دعوت می شوم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄  6  =