کمک رونالدو به یک کودک ۱۰ ماهه

کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید در تازه ترین اقدام خیرخواهانه اش به یک کودک 10 ماه کمک کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از نامه نیوز به نقل از شفاف، کریستیانو رونالدو علاوه بر توپ طلایی که همین اواخر به دست آورد روزانه بیش از دهها تقاضای کمک هم به دستش می رسد که خیلی وقت ها زمان کافی برای پاسخ دادن به آنها را ندارد. هرچند که این بار ماجرا برای او متفاوت بود.

به گزارش فرارو و به نقل از «سوفوت» رونالدو وقتی ماجرای اریک را شنید بی درنگ به کمک او شتافت؛ کودکی 10 ماهه که مشکلات مغزی دارد و بیش از 30 خطر سلامتی او را تهدید می کند. تنها راه برای اینکه دردهای بیشمار او تسکین یابد این است که یکسری آزمایش های مغزی از او گرفته شود که هرکدام از این آزمایش ها نزدیک به 6 هزار یورو هزینه دارد. این در شرایطی است که پزشکان هزینه جراحی مغز این کودک را نزدیک به 60 هزار یورو برآورد کرده اند.

ماجرای این کودک به گوش کریستیانو رونالدو می رسد و او تصمیم می گیرد بخشی از این هزینه را تامین کند. یکی از دوستان کریس چند جفت کفش و یک پیراهن با امضای خود رونالدو از او می گیرد و خیلی سریع با فروش آنها این هزینه را تامین می کند و در اختیار والدین اریک قرار می دهد. البته رونالدو پیامی هم برای خانواده اریک فرستاده که در صورت نیاز به هزینه بیشتر این بار از حساب شخصی اش برای اریک 10 ماهه هزینه خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  1