بانک‌ها همکاری لازم را با تولید کشور ندارند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها همکاری لازم را با تولید ندارند و به منظور حمایت از مراکز اقتصادی جدیت و فشار لازم است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا نصرالله پژمانفر در هشتمین همایش کارآفرینی که در تالار نور مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اتکای کامل به ظرفیت‌های داخلی البته به همراه مسئله اعتمادسازی برای کارآفرینان راه برون رفت از مشکلات امروز اقتصاد است، اعتمادسازی و حمایت از کارآفرینان زمینه توسعه تولید و پویایی اقتصاد در استان را فراهم می کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید تسهیلات بانکی کشور به سمت تولید برود اما حقیقت امر این است که بانک‌ها همکاری لازم را ندارند و جدیت و فشار لازم است تا از مراکز اقتصادی حمایت شود.

پژمانفرخاطرنشان کرد: نیاز است که کشور به حمایت از کارآفرینان توجه کند در غیر این صورت نمی‌توان نتیجه‌ای در خور شأن را توقع داشت.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی تاکید کرد: مشهد دارای ظرفیت عظیمی در تجارت، کسب و کار و تولید است بنابراین باید با همدلی و تلاش دوباره مشهد را به جایگاه واقعی خود در عرصه تولید برسانیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  30