کی روش ، قاتل آقای گل است

مهاجم گلزن گسترش از ناراحتی اش بابت عدم دعوت به تیم ملی می گوید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مهرداد بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگاران، درخصوص تمرینات تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: از دیروز در تبریز تمریناتمان را آغاز کردیم و روزی دو جلسه تمرین می‌کنیم تا برای بازی با ملوان آماده شویم.

وی در مورد تعطیلی طولانی‌مدت لیگ گفت: این تعطیلی قطعا به ضرر ما خواهد بود چراکه ما روند رو به رشدی داشتیم اما برای اینکه از شرایط بازی عقب نمانیم بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کردیم و امیدوارم که بتوانیم در سه بازی باقیمانده امتیازات خوبی بگیریم چراکه تیم ما در روند قهرمانی لیگ برتر تاثیرگذار است.

مهاجم تیم فوتبال گسترش‌فولاد افزود: مهدی تارتار به ما گفته که باید فولاد را در تبریز ببریم و از نفت در تهران امتیاز بگیریم چراکه اگر به این تیم‌ها ببازیم برایمان حرف درست می‌کنند و شاید انگ تبانی به ما بزنند.

بایرامی در خصوص عدم دعوتش به تیم‌ملی فوتبال گفت: از زمانی که به اردوی تیم‌ملی دعوت نشدم از نظر روحی‌روانی به هم ریخته بودم اما الان وضعیتم بهتر شده و خودم را آماده می‌کنم تا در سه بازی باقیمانده عملکرد خوبی داشته باشم تا بتوانم نظر کی روش را جلب کنم تا بتوانم دوباره به تیم‌ملی دعوت شوم.

وی ادامه داد:

البته پاسپورت من را گرفتند اما در لیست نبودیم و شاید بهتر است بگویم که در ابتدا انگیزه من کشته شد اما الان بهتر شدم و می‌خواهم عملکرد خوبی برای تیمم در لیگ برتر داشته باشم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +    =  13