آغاز پیش فروش نمایش«تانگوی تخم مرغ داغ»

پیش فروش اینترنتی نمایش «تاگوی تخم مرغ داغ» به کارگردانی هادی مرزبان که قرار است اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت اجرا شود؛ از امروز با تسهیلات وی‍ژه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، پیش فروش اینترنتی نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» به نویسندگی اکبر رادی و کارگردانی هادی مرزبان از امروز با تسهیلات وی‍ژه در سایت «تئاتر نت» آغاز شد.

بر اساس این خبر علاقمندان به تماشای این نمایش می توانند بلیط این نمایش را که با قیمت 25000 هزار تومان عرضه می شود، فقط برای 4 روز نخست اجرا با تخفیف ویژه 20 درصدی و با قیمت 20000 هزار تومان خریداری نمایند.

 

علی نصیریان و امین زندگانی در تمرین نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ»

همچنین علاقمندانی که برای 4 روز نخست اجرا اقدام به خرید بلیط نمایند، از بین 100 خرید اول، بر اساس قرعه کشی به 5 نفر هر کدام 2 بلیط رایگان تعلق خواهد گرفت.

دانشجویان رشته تئاتر و سینما نیز می توانند برای خرید بلیط با تخفیف ویژه دانشجویی برای 9 روز اول اجرا با شماره 09352626100 تماس حاصل نمایند.

«تانگوی تخم‌مرغ داغ»  داستان فروریختن پدرسالاری و شکوفایی فرزندان است؛ امید به پاکی و صداقت جوانان و آینده‌ای روشن که در پناه حرکت آنها به وجود آمده است.

علی نصریان، امین زندگانی، فرزانه کابلی، فردوس کاویانی، قاسم زارع، لیلا برخورداری، پریسا مقتدی، مهدی عبادتی، اکرم حاج‌حسینی و سهیل دیوسالار بازیگران این نمایش 100 دقیقه هستند.

وحید لاری به عنوان طراح دکور، جهانسوز فولادی به عنوان آهنگساز،‌ ماریا حاجیها چهره‌پرداز و شبنم روزبهانی به عنوان طراح لباس با گروه همکاری می‌کنند. 

گفتنی است هادی مرزبان تا کنون نمایشهایی همچون «طالب» ، «فریاد»‌، «پلکان»‌، «شاهزاده و گدا» ، «آهسته با گل سرخ»، «هملت با سالاد فصل»، «تنبورنواز»، «آمیزقلمدون»، «شب روی سنگفرش خیس»، «سیمرغ»‌، «میرعشق»، «باغ شبنمای ما»، «خاطرات هنرپیشه نقش دوم»، «ملودی شهر بارانی»، «پایین گذر سقاخانه»، «نوبت دیوانگی»، «لببخند باشکوه آقای گیل»، «خانمچه و مهتابی»‌، «مومیا»‌  و ….  را به صحنه برده است.

 

به گزارش خبرنگار تئاتر نت، علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت عکس و فیلم این نمایش می‌توانند به سایت «تئاتر نت» به نشانی www.theatrnet.com/ خرید بلیت به بخش فروش همان سایت به نشانی  www.Theatrnet.com/ticket مراجعه و یا برای رزرو بلیط با شماره تلفن 09352626100 تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  42