ساعت کار داروخانه های هلال احمر تهران در نوروز ۹۳

ساعت کار داروخانه های هلال احمر تحت پوشش شرکت پخش سها هلال وابسته به سازمان تدارکات پزشکی در ایام نوروز 93 (اول تا 13 فروردین ماه) اعلام شد.

از ایرنا از سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، در روزهای اول تا چهارم فروردین 93، داروخانه مرکزی هلال احمر واقع در خیابان طالقانی و داروخانه شمار 2 هلال احمر واقع در خیابان جشنواره تهرانپارس از ساعت 8 تا 13 خدمات دارویی به شهروندان ارائه خواهند کرد.

همچنین براساس اعلام شرکت پخش سها هلال در ایام تعطیلات رسمی نوروز خدمات دارویی داروخانه تک نسخه ای هلال احمر از طریق داروخانه مرکزی هلال احمر انجام خواهد شد.

همچنین داروخانه های مرکزی و تک نسخه ای و شماره 2 هلال احمر در خیابان جشنواره تهرانپارس در ایام غیر تعطیل نوروز 93 از ساعت 30/7 تا 17 خدمات دارویی را به مراجعین ارائه می کنند.

همچنین داروخانه هلال احمر تحت پوشش شرکت پخش سها هلال در جزیره کیش در روزهای 5 تا 12 فروردین ماه از ساعت 10 تا 13 و 18 تا 22 در خدمت مردم و کیش وندان خواهد بود.

بر این اساس، مراکز توزیع دارویی استان های تحت پوشش شرکت پخش سها هلال به جز استان تهران در ایام تعطیلات نوروز از ساعت 8 تا 13 و در ایام غیر تعطیل همه مراکز توزیع دارویی از ساعت 30/7 تا 30/12 آماده ارائه خدمات دارویی هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  25