اجرای اقتصاد مقاومتی مهمترین اقدام سال آینده سیستم بانکی

مدیرعامل بانک ملی با تاکید بر اهمیت اقتصاد مقاومتی و مهمترین خط مشی های تبیین شده توسط رهبر معظم انقلاب برای سال 93 گفت: بدون شک تمام ارکان جامعه باید در زمینه اجرای عملی این خط مشی ها گام بردارند و بانک ملی ایران نیز به عنوان عضوی از شبکه بانکی کشور تمام تلاش و توان خود را برای رسیدن به اهداف تعیین شده به کار خواهد بست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران در روزهای پایانی سال 1392 با اصحاب رسانه و خبرنگاران حوزه بانکی در سالن همایش حافظ بانک ملی ایران دیدار کرد.

دکتر همتی با تاکید بر اهمیت اقتصاد مقاومتی و مهمترین خط مشی های تبیین شده توسط رهبر معظم انقلاب برای سال 93 بیان داشت: بدون شک تمام ارکان جامعه باید در زمینه اجرای عملی این خط مشی ها گام بردارند و بانک ملی ایران نیز به عنوان عضوی از شبکه بانکی کشور تمام تلاش و توان خود را برای رسیدن به اهداف تعیین شده به کار خواهد بست.

مدیرعامل بانک ملی ایران سال پیش رو را برای سیستم بانکی سالی پرکار خواند و افزود: شبکه بانکی کشور به عنوان بازوی اقتصادی دولت سهم بسزایی در کاهش تورم و افزایش تولید دارد.

وی در ادامه به تشریح روند حرکت بانک ملی ایران در سال آتی پرداخت و دوران فعلی را برای بانک ملی ایران دوران اثر گذار اعلام کرد و اظهار داشت: تمامی ارکان بانک در خدمت مردم و نظام هستند تا بتوانند بذر امید را در دل تک تک هموطنان میهن اسلامی بارور سازند.

گفتنی است دکتر همتی در ابتدای سخنان خود توفیقات حاصل شده در حوزه بانکی را مرهون تلاش های جمعی اصحاب رسانه و خبرنگاران حوزه بانک دانست و از آنها به سبب این همیاری و همدلی قدردانی کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  30