بازگشت آبی بجدول لیگ قهرمانان با گل نظری

استقلال با پیروزی برابر الجزیره به جدول لیگ قهرمانان آسیا برگشت و از این بازی ها حذف نشد. او دو تغییر در ترکیبش داد. ماچادو و محمد مهدی نظری به جای جمشیدیان و برهانی به زمین آمدند و همین دو برای برگرداندن استقلال به جدول کافی بودند. فرارهای نظری که فقط 20 دقیقه در زمین اتفاق افتاد ، 3 حمله و یک گل را به آبی ها هدیه داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،خبرآنلاین ؛ قلعه نویی فوت مربیگری اش را با دو تعویض به والتر زنگای سرشناس نشان داد. استقلال که تقریبا تا آستانه حذف از بازی های لیگ قهرمانان آسیای امسال پیش رفته است ، در ابوظبی توانست باری دیگر استقلالی بازی کند. این تیم که نسبت به چند بازی اخیرش یک تغییر ویژه داشت با آمدن دوباره آندو تیموریان به میانه میدان ، دوباره انسجام پیدا کرده بود. دیگر توپ های این قدر ساده از مرکز زمین به محوطه جریمه شان نمی رفت تا یکی مثل بارادا هر کاری خواست مثل بازی رفت با استقلال بکند. این بار آبی ها از این دو رگه فرانسوی ، مراکشی در زمین یک بیکاره ساخته بودند. این قدر بی کار که خشمگین به هم تیمی هایش در وسط زمین هم رحم نکند.

استقلال باید این بازی خارج از خانه را می برد تا شانس صعود داشته باشد. آن هم با ترکیبی که در ان هم هاشم بیک زاده بود ، هم نیکبخت ، هم پژمان نوری و هم البته آرش برهانی.

نیمه اول بازی چیز خاصی نداشت. خیلی هم قشنگ نبود اما شروع نیمه دوم شروع حملات استقلال بود. اول یکبار پژمان نوری از 6 قدم توپ را به بدن گلر اماراتی کوبید تا او حسابی ذوق زده شود اما در دقایق نزدیک به 60 بود که قلعه نویی دست زنگا را خوب خواند . او دو تغییر در ترکیبش داد. ماچادو و محمد مهدی نظری به جای جمشیدیان و برهانی به زمین آمدند و همین دو برای برگرداندن استقلال به جدول کافی بودند. فرارهای نظری که فقط 20 دقیقه در زمین اتفاق افتاد ، 3 حمله و یک گل را به آبی ها هدیه داد.

گل زیبایی که از فرار زیبای نظری ، پاس او به ماچادو و تیزهوشی بالای این برزیلی در رساندن توپ به قاضی همراه شد و شوت عالی قاضی هم به طاق دروازه الجزیره چسبید. بعد از این استقلالی ها 3 بار با قاضی ، ماچادو و آندو تیموریان می توانستند گل بزنند درحالی که تیم اماراتی اصلا به دروازه استقلال راهی هم پیدا نمی کرد. تنها یکبار سایسیدو بود که در مصاف تک به تک با رحمتی ناکام ماند. بعد از این هم آنها چند حمله کور داشتند اما 3 امتیاز این بازی حق آبی ها بود.

استقلال در روزی که کارلوس کروش هم به تماشای بازی شان رفته بود توانست الجزیره 7 امتیازی را شکست دهد و در این گروه 4 امتیازی شود. آنها از حالا 3 امتیاز دیگر با الجز%:8.9D8�ه فاصله دارند اما حالا بالای الریان ایستادند. می توانند از این تیم قطری در تهران  بگیرد. آنها غیر از بازی با الریان ، نیاز به 3 امتیاز بازی با الشباب در امارات هم دارند. تیمی که حالا با 9 امتیاز صدرنشین گروه است. تیمی که با 2 امتیاز از این گرووه قطعا صعود می کند.

حالا استقلال برای دو بازی باقی مانده اش نیاز به همه بازیکنان ملی پوشش دارد. یعنی آندو ، امیر حسین صادقی ، هاشم بیک زاده  و خسرو حیدری اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی را از دست می دهند چون بازی های دو راند پایانی مرحله نخست لیگ قهرمانان آسیا بعد از آغاز اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی برگزار می شود.

استقلال حالا با این موفقیت آماده بازی بزرگ با فولاد در اهواز می شود . یک بازی خارج از خانه مهم دیگر. مسابقه ای که تنها 3 امتیازش می تواند قلعه نویی را به بردن یک جام شیرین دیگر امیدوار نگه دارد. اینکه او فصلی را بدون جام به پایان ببرد ، اتفاقی که سال هاست کسی به آن عادت ندارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  +    =  68