آمادگی زیرساخت برای همکاری با سازمان هدفمندی یارانه ها/ شبکه ارتباطی کشور اختلال ندارد

زیرساخت تاکید کرد:

شرکت ارتباطات زیرساخت با تاکید بر وضعیت مطلوب شبکه ارتباطی کشور، جهت هرگونه همکاری با سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،با نزدیک شدن به آغاز ثبت نام یارانه نقدی، شرکت ارتباطات زیرساخت آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با سازمان هدفمندی یارانه ها به منظور ارائه خدمات ثبت نام اینترنتی دریافت یارانه نقدی اعلام کرد.

این شرکت اعلام کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان متولی تأمین پهنای باند اینترنت کشور و به منظور رفاه هرچه بیشتر هموطنان برای ثبت نام اینترنتی دریافت یارانه نقدی در کشور آماده هرگونه همکاری و مساعدت با سازمان هدفمندی یارانه جهت دسترسی اینترنتی است.

شبکه ارتباطات زیرساخت در حال حاضر با توجه به گستردگی آن در سراسر کشور وضعیت مطلوبی داشته و هیچ گونه اختلالی در شبکه وجود ندارد و این شرکت با توجه به امکانات بالای فنی خود آمادگی دارد، در صورتی که سازمان هدفمندی یارانه جهت اجرای ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی نیاز به پهنای باند بیشتری برای دسترسی هموطنان دارد این پهنای باند را تامین کند.

شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد: علاوه بر تامین پهنای باند اینترنتی، امکان میزبانی سایت سازمان هدفمندی یارانه ها همراه با امنیت، کیفیت و سرعت بالاتر در این شرکت فراهم است و با توجه به توانمندیهای فنی موجود، مشکلی در سرویس دهی از طرف ارتباطات زیرساخت وجود ندارد.

به گزارش مهر، با توجه به زمان اندک باقی مانده به آغاز دور جدید ثبت نام مردم برای دریافت یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، سایت رفاهی سازمان هدفمندی یارانه ها از روز گذشته از کار افتاده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که حجم گسترده مراجعه مردم به سایت رفاهی این سایت را از کار انداخته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1