ترسیم راهبردهای پست بانک در حوزه الکترونیک

از سوی رئیس‌هیأت مدیره پست بانک انجام شد:

همواره باید در خدمات بانکی و سبد خدمات مشتریان، نوآوری ایجاد کرد تا آنان با بهره‌مندی از خدمات جدید الکترونیکی احساس آرامش و تعلق بیشتری داشته باشند. با ایجاد این شرکت می توان علاوه بر تأمین نیازهای داخلی بانک و سایر بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری داخل کشور به بازارهای بین‌المللی نیز وارد شد و نیازهای آنان را برآورده ساخت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی پست بانک وی در این بازدید با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات کارکنان در طی سال 92 و تبریک سال نو اظهار داشت: همواره باید در خدمات بانکی و سبد خدمات مشتریان، نوآوری ایجاد کرد تا آنان با بهره‌مندی از خدمات جدید الکترونیکی احساس آرامش و تعلق بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت نظارت در امور اجرائی و افزایش دانش جمعی مجموعه تصریح کرد: کارشناسان و متخصصان هریک از واحدها از جمله امور فناوری اطلاعات بایستی اطلاعات و دانش خود را به روز کرده تا علاوه بر رشد کیفی مطالعات خود بتوانند بیش از پیش به اعتلای پست بانک ایران کمک کنند.

حسن‌زاده عنوان کرد: افزایش اعتماد مشتریان و اعتمادسازی بیشتر در بازار رقابت بسیار مهم بوده و در همین راستا لازم است بسترهای خدمات نوین به نحوی دقیق مورد کنترل قرار گرفته و از افزایش ضریب امنیت بسترهای الکترونیکی نیز غافل نشد.

رئیس هیأت مدیره با تأکید بر ایجاد و راه‌اندازی شرکت فناوری اطلاعات(PSP) پست بانک ایران و صدور خدمات آن به خارج از کشور خاطرنشان ساخت: با ایجاد این شرکت می توان علاوه بر تأمین نیازهای داخلی بانک و سایر بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری داخل کشور به بازارهای بین‌المللی نیز وارد شد و نیازهای آنان را برآورده ساخت.

وی درپایان با اشاره به اهمیت هزینه‌های مؤثر برای سودآوری و افزایش بهره‌وری بیان داشت: دفاترخدمات بانکی شهری و روستائی امید پست بانک ایران است و باید توجه جدی به این دفاتر داشته و بیش از پیش آنان را حمایت و پشتیبانی کرد.

غلامحسین صباغی عضو هیأت مدیره نیز در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات و تلاش کارکنان در سال گذشته گفت: تلاش‌ها و اقدامات بسیارخوبی در بخش‌های مختلف بانک به‌ویژه در فناوری اطلاعات انجام شده که طبقه‌بندی پرونده‌های مطالبات معوق جهت تسهیل گزارش‌گیری از مهمترین آن می باشد.

وی افزود: تجهیز تمامی شعب به صدور آنی پست بانک کارت و تجهیز دفاترخدمات بانکی درجای جای کشور به تجهیزات بانکداری الکترونیکی نظیر دستگاه‌های کارتخوان(POS) و پایانه‌شعب(PinPad) و ارائه خدمات متنوع بانکی به دارندگان کارت‌های عضو شبکه شتاب، بیانگر ظرفیت‌ها و توانائی این بانک در بازار رقابتی است که مرهون تلاش‌های مجموعه مدیران و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات است.

صباغی تصریح کرد: روز به روز خدمات الکترونیکی پست بانک ایران به برکت وجود کارشناسان و متخصصین IT توسعه و گسترش می یابد.
همچنین در این بازدید اسماعیل عسگری مدیر امور فناوری اطلاعات، داود کریمی مدیرامور بین‌الملل و رؤسا و کارشناسان ادارات کل ستادی مستقر در این ساختمان‌ها گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های مربوطه را ارائه کردند.

گفتنی است: پیش از این مهندس حس‌زاده و دکتر صباغی در سال گذشته از دیگر واحدهای ستادی بانک بازدید و از نزدیک درجریان برنامه‌ها و فعالیت‌های آنان قرار گرفته بودند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +    =  9