مامور قلابی را شناسایی کنید

لیس به دنبال کشف ابعاد وسیع‌تری از سرقت‌های مردی سابقه‌دار است. این مرد با استفاده از داروی بیهوشی افرادی را که به عنوان مسافر سوار خودرویش می‌شدند بیهوش و اموال‌شان را سرقت می‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از اعتماد، روز دوازدهم فروردین ماه ماموران گشت پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در حوالی میدان قیام به راننده یک خودروی پراید مشکی رنگ مشکوک شدند.

در بازرسی از این خودرو چند دستگاه گوشی تلفن همراه، چند برگ اسناد و مدارک شناسایی و همچنین بسته قرص‌های خواب‌آور و یک اسلحه کمری تقلبی کشف کردند و راننده را به‌نام رضا – 37‌ساله- بازداشت کردند.

با انتقال متهم به کلانتری، او در همان بازجویی‌های اولیه به ده‌ها فقره سرقت از زنان جوان اعتراف کرد و گفت با شیوه بیهوش کردن، اموال‌شان را سرقت کرده است. در چنین شرایطی رضا به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد تا ابعاد بیشتری از سرقت‌هایش کشف شود. تحقیقات نشان داد او روز 18 اسفند ماه از زندان آزاد شده و در این مدت ده‌ها زن و دختر جوان را طعمه خود قرار داده است.

او در اعترافاتش در خصوص نحوه سرقت به شیوه بیهوشی از زنان گفت: ابتدا یک اسلحه قلابی تهیه کردم و پس از آن زنان جوان را به عنوان مسافر سوار می‌کردم و بعد از آن فرد دیگری را به عنوان مسافر سوار نمی‌کردم تا بتوانم نقشه سرقت را عملی کنم. به این ترتیب در طول مسیر خودم را مامور معرفی می‌کردم و اسلحه‌ام را نشان می‌دادم. آنها هم مطمئن می‌شدند که من واقعا مامور هستم. در ادامه به آنها پیشنهاد پرداخت وام می‌کردم و در فرصتی مناسب آبمیوه مسموم را به آنها می‌دادم و اموال‌شان را سرقت می‌کردم و آنها را در همان وضعیت بیهوش در کوچه‌های فرعی رها می‌کردم.

سرهنگ داوود فرد، رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام جزییات این خبر از صدور مجوز قضایی برای انتشار تصویر بدون پوشش متهم خبر داد و از افرادی که با این شیوه از آنان سرقت شده دعوت کرد برای طرح شکایت به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان پانزده خرداد مراجعه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  36  =  40