انفجار شبکه ۳ با بازگشت مدیری و قاسم خانی

مهران مدیری بعد از شش سال دوری از تلویزیون قصد دارد با قدرت هر چه تمام تر به این رسانه بازگردد. توافق اولیه برای همکاری دوباره با پیمان قاسم خانی حاصل شده تا این زوج کمدی پس از 7 سال جدایی اثر موفق دیگری خلق کنند.

روزنامه هفت صبح: مهران مدیری بعد از شش سال دوری از تلویزیون قصد دارد با قدرت هر چه تمام تر به این رسانه بازگردد. توافق اولیه برای همکاری دوباره با پیمان قاسم خانی حاصل شده تا این زوج کمدی پس از 7 سال جدایی اثر موفق دیگری خلق کنند.

خبر همکاری دوباره مهران مدیری و پیمان قاسم خانی اگر مهمتر از خبر بازگشت مدیری به تلویزیون نباشد، کمتر هم نیست. بعد از جدایی این زوج موفق کمدی، خیلی ها امیدوار به همکاری مجدد آنها بودند اما هفت سال طول کشید تا این اتفاق بیفتد و حالا قرار است مدیری – قاسم خانی در پروژه ای تازه برای شبکه سه، بار دیگر کنار هم قرار بگیرند.

پیمان، سرپرست نویسندگان

پیمان قاسم خانی به عنوان سرپرست نویسندگان در این سریال همکاری خواهد داشت و مهراب قاسم خانی، خشایار الوند، امیرمهدی ژوله و حمید برزگر گروه نویسندگان را تشکیل می دهند، ضمن اینکه مدیری در اندیشه استفاده از چند ستاره مطرح سینما به عنوان یکی از فاکتورها و برگ برنده هایش در این مجموعه است.

جابجایی رکورد با سریالی 150 قسمتی

مدیری این روزها مشغول ساخت «شوخی کردم!» برای شبکه نمایش خانگی است که قسمت هفتم آن به زودی وارد بازار خواهد شد. او برای اینکه به سریال شبکه سه برسد تصمیم دارد به جای 18 قسمت، «شوخی کردم!» را در 12 قسمت تمام کند. مدیری از «ساعت خوش» تا «مرد دو هزار چهره» هرگاه اثری ولو ضعیف روی آنتن داشته موفق به جابجایی رکورد تماشاگران شده. او این بار تنها در فکر تداوم رکوردشکنی است و با قبول ریسکی تحسین برانگیز برای ساخت سریالی 150 قسمتی دورخیز کرده.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1393/1/18/274871_355.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  6  =  3