دفاع از قضاوت خیابانی در «آقای گزارشگر»!

«آقای گزارشگر» و «سه صدا» دو برنامه سرگرم کننده شبکه سه بودند که تولیدشان سال پیش برای انتخاب بهترین گزارشگر و بهترین خواننده انجام می شد اما دومی با وجود اعلام قبلی در ایام نوروز پخش نشد.

روزنامه هفت صبح: «آقای گزارشگر» و «سه صدا» دو برنامه سرگرم کننده شبکه سه بودند که تولیدشان سال پیش برای انتخاب بهترین گزارشگر و بهترین خواننده انجام می شد اما دومی با وجود اعلام قبلی در ایام نوروز پخش نشد. «آقای گزارشگر» اما خیلی زود توانست جای خود را میان علاقمندان مسابقات تلویزیونی و به ویژه گزارشگری فوتبال پیدا کند و آنها را در ایام تعطیل ابتدای سال پای گیرنده ها بنشاند. این برنامه به همان میزان که بیننده داشت مورد اعتراض هم قرار گرفت. نحوه برخورد کارشناسان و در رأس آنها جواد خیابانی و مزدک میرزایی با شرکت کنندگان محور اصلی اعتراض بینندگان بود که نمونه های این عصبانیت را در شبکه های اجتماعی و کامنت های کاربران سایت های خبری می توانید پیدا کنید. معترضان اعتقاد دارند آقایان گزارشگر که به ضعف اطلاعات و نقص در گزارش شهره اند، از طریق این برنامه در پی اثبات توانایی خود بوده اند. مهدی محمدی، تهیه کننده و کارگردان هنری «آقای گزارشگر» ضمن بیان چگونگی ساخت این برنامه به حواشی آن پاسخ می دهد.

فکر می کردید «آقای گزارشگر» این حجم از بازتاب و واکنش داشته باشد؟

– من فکر می کنم اگر کاری برای اولین بار روی آنتن برود، توأم با خلاقیت و نوآوری هم باشد حتما دیده می شود و بازتاب خواهد داشت. به شخصه پیش از پخش برنامه منتظر واکنش ها و بازخوردها بودم. از همان قسمت اول هم متوجه شدم یک عده برنامه را دوست داشته اند و یک عده هم نه.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1393/1/23/277170_600.jpg
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +    =  12