شرکت‌های بانک شهر بال‌های پرواز بانک هستند

دکتر پورزرندی مدیرعامل بانک شهر در دیدار با مدیران عامل شرکت‌های تابعه، از این شرکت‌ها با عنوان بال‌هایی برای اوج گرفتن بانک شهر یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،نایب رئیس هیئت‌مدیره بانک شهر در این مراسم خاطرنشان کرد، توسعه عملکرد شرکت‌های تابعه بانک شهر می‌تواند سهم و رتبه این بانک را در بین سایر بانک‌های کشور افزایش و گسترش دهد که این امکان و پتانسیل برای بانک فراهم بوده و تنها باید زمینه لازم برای تحقق این امر فراهم شود.

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اهمیت رفع مشکلاتی از قبیل کم بودن سرمایه بانک و اخذ مجوز‌های نهایی در بخش ارزی خاطرنشان کرد، شرکت‌هایی که بیش از نیمی از سهام آنها در اختیار بانک شهر قرار دارد در این مسیر مسئولیت به مراتب بیشتری دارند. وی همراهی و همدلی را از ارکان اصلی دستیابی به این اهداف عنوان کرد.

حسین محمدپورزرندی سپس با تاکید بر این موضوع که در مسیر تحقق اهداف و پیشبرد بانک همواره مجال بروز تضارب آراء و طرح نقطه‌نظرات متفاوت وجود خواهد داشت، گفت: انتظار می‌رود در پی تصمیمات نهایی که طی جلسات هم‌اندیشی صورت می‌پذیرد تمامی بخش‌های بانک برای یک هدف واحد و با تمام نیرو به فعالیت بپردازند.

وی همچنین خواستار ارایه برنامه آینده هر یک از شرکت‌های بانک شد تا پس از بررسی، مجموعه شرکت‌های بانک در قالب یک منظومه متحدالمرکز و برگرفته از برنامه استراتژیک پنج‌ساله بانک به ادامه فعالیت بپردازند و از پیگیری مستمر و دقیق برای تحقق اهداف ترسیم شده خبر داد.

مدیرعامل بانک شهر، ضمن تایید توانایی و قابلیت تمامی شرکت‌های تابعه بانک شهر، یاری و کمک این شرکت‌ها را از الزامات دستیابی بانک به اهداف کلان آینده مطرح کرد و بر پایه نامگذاری سال جاری، مدیریت جهادی را متکی بر تعقل و عقلانیت دانست و خواستار آمادگی و التزام شرکت‌های تابعه بانک به این شیوه مدیریت و فراهم نمودن امکان اوج‌ گرفتن بانک شهر شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1