رشد ۱۷ درصدی کابران چهار خدمت الکترونیکی بانک اقتصادنوین

در پایان سال 1392

بانک اقتصادنوین با فراهم‌سازی ابزار نوین بانکی شرایط را به گونه‌ای فراهم کرده است که مشتریان و هموطنان عزیز بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به خدمات این بانک دسترسی یابند که بررسی‌ها نشان می‌دهد این خدمات مورد استقبال مشتریان این بانک قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این استقبال در سال گذشته همچنان استمرار داشت به طوری که میزان کاربران چهار خدمت مدرن این بانک در پایان اسفند ماه سال گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 17 درصد افزایش یافت.

بر این اساس تعداد کاربران خدمات تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان اسفند ماه از مرز 2 میلیون و 731 هزار نفر گذشت که نسبت به تعداد کاربران این چهار خدمت در پایان سال 1391 بیش از 17 درصد رشد نشان می‌دهد.

علاوه بر این تعداد خودپردازهای فعال بانک اقتصادنوین در پایان سال گذشته به 900 دستگاه رسید که با توجه به تعداد شعب این بانک، بخش عمده‌ای از این دستگاه‌ها در خارج از شعب بانک اقتصادنوین مستقر است و خدمات متنوعی از جمله پرداخت اقساط تسهیلات، فروش مجوز طرح ترافیک و ارایه خدمات بدون کارت به مشتریان نظام بانکی ارایه می‌نماید.

بانک اقتصادنوین به منظور کاهش لزوم مراجعه مشتریان به شعب، توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی را در دستور کار قرار داده به طوری که مشتریان این بانک می‌توانند با بهره‌مندی از این خدمات در تمام ساعات شبانه روز نیازهای بانکی خود را بدون مراجعه به شعب این بانک تأمین کنند.

علاقه‌مندان به استفاده از خدمات الکترونیکی بانک اقتصادنوین می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به دریافت این خدمات اقدام کنند ضمن اینکه کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط نوین به شماره 48031000-021 نیز در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات کاربران و هموطنان عزیز در این باره هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ⁄    =  8