مراسم جشن تکریم مقام مادر و روز زن در پست بانک برگزار شد

مراسم جشن تکریم مقام مادر و روز زن همزمان با ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها دخت نبی‌اکرم(ص) و تجلیل از بانوان شاغل در این بانک روز سی‌ام اردیبهشت‌ماه با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران امور، رؤسای ادارات کل، کارکنان و بانوان واحدهای ستادی و مناطق تهران درسالن اجتماعات ساختمان آموزش با اجرای آرزو جعفرپور مجری صداوسیما برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی پست بانک در این مراسم مهندس ضیائی مدیرعامل بانک ضمن تبریک ولادت حضرت صدیقه کبری(س)، تبیین شأن نزول سوره مبارکه کوثر و اشاره آن به منزلت جایگاه و همچنین عصمت و طهارت این بانوی بزرگ گفت: حضور مؤثر زنان در عرصه‌های مختلف جامعه بر کسی پوشیده نسیت و دستیابی به بسیاری از موفقیت‌ها قبل و بعد از انقلاب اسلامی و همچنین دوران هشت سال دفاع مقدس مرهون تلاش و فداکاری‌های آنان می باشد.
وی افزود: توانائی زنان بسیار زیاد است زیرا در کنار توانایی و فعالیت‌های شغلی و کاری در عرصه های اجتماعی نیز همزمان همسری مهربان و مادری دلسوز هستند که تشویق و قدردانی از آنان به حق و شایسته است.
ضیائی درپایان از بانوان شاغل در بانک درخواست نمود: همانند گذشته مشتری مداری، عزم و اراده جدی را سرلوحه کار خود قرار داده تا پست بانک ایران را که به جایگاه واقعی خود که همان بانک ایران است برسانند.
همچنین؛ سخنرانی مناسبتی توسط دکترفرنقی زاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اجرای موسیقی زنده سنتی و پاپ، تواشیح خوانی، پخش کلیپ‌های مناسبتی و برگزاری مسابقه همراه با اهدای جایزه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
گفتنی است: در پایان این مراسم که با همکاری ادرات کل روابط عمومی، پشتیبانی و حوزه مقاومت بسیج برگزار گردید به برندگان مسابقه حضوری و پیامکی و همچنین کسانی که نام آنان مزین به نام فاطمه و زهرا بود جوایزی به رسم یادبود اهداء گردید.
شایان ذکر است: مسابقه پیامکی به صورت سراسری و در بین بانوان شاغل در پست بانک ایران برگزار و به قید قرعه؛ مژگان لطفی از اداره‌کل حقوقی و وصول مطالبات، مرضیه فرقانی و خدیجه حبیبی از اداره‌کل بازاریابی و تجهیزمنابع، سمیه جلینی از اداره کل بانکداری الکترونیک، فخرالسادات تولیت از اداره کل امورمالی، فاطمه عباچی از مدیریت امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، فاطمه ترابی‌نیا از اداره‌کل دفاترخدمات بانکی، مریم عاشوری از مدیریت شعب استان گلستان، نسترن یزدانیان و طیبه رشیدیان از مدیریت شعب استان لرستان به عنوان برندگان این مسابقه مشخص شدند که جایزه هریک به نشانی آنان ارسال می گردد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  6  =