در نمایشگاه کتاب، بدون کارت بانکی خرید کنید

با استفاده از کد #733*

در نمایشگاه بین المللی کتاب امسال که در اردیبهشت برگزار خواهد شد، برای اولین بار بازدیدکنندگان و خریداران کتاب می توانند بدون کارت بانکی و تنها از طریق گوشی تلفن همراه و با استفاده از کد #733*، وجه خرید خود را پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،با توجه به ترافیک بسیار بالای اینترنت در ایام برگزاری نمایشگاه و بر اساس تجربیات سال های قبل، این احتمال می رفت که با قطع شدن و یا کندی سرعت، مراحل خرید کتاب و پرداخت وجه با مشکلات مقطعی صورت پذیرد.

از این رو آسان پرداخت به عنوان مجری انحصاری پرداخت الکترونیک نمایشگاه کتاب امسال، با همکاری بانک صادرات اقدام به اختصاص کد پذیرنده مجازی به تمام غرفه های حاضر در نمایشگاه کرده و تمامی غرفه داران با داشتن یک کد پذیرندگی 6 رقمی می توانند بدون نیاز به کارت و پایانه ی فروشگاهی، وجه کتاب را تنها با استفاده از کد #733* دریافت کنند.

به گفته ی حسینعلی خسروی، معاون امور مشتریان آسان پرداخت، این امر در راستای ارائه ی بسترهای متنوع پرداخت الکترونیک در نمایشگاه انجام شده و برای اولین بار در کشور اجرا خواهد شد.

وی افزود: بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزار و سخت افزار خاصی بر روی گوشی و تنها با داشتن یک خط تلفن همراه و رمز دوم کارت بانکی می توانند با استفاده از کد پذیرندگی غرفه ی مورد نظر، مبلغ خرید را پرداخت کرده و از این سرویس که تله پرداز نام دارد، استفاده کنند.

خسروی تأکید کرد با استفاده از این روش، امکان قطعی سرویس پرداخت الکترونیک مشتریان به صفر رسیده و بازدیدکنندگان می توانند با آرامش خیال از تمام غرفه های نمایشگاه بازدید کنند

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  4  =