برای ارشاد همان سگ‌های زرد بس بود!

معاون وزیر ارشاد می‌گوید این وزارت در ماجرای دفن 2 عضو گروه «سگ‌های زرد» آن‌قدر هزینه داده که نخواهد برای دفن ریچارد فرای هم هزینه بپردازد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،حسین نوش‌آبادی در مصاحبه با مثلث آن‌لاین می‌گوید: وزارت ارشاد در بحث انتقال اجساد نه مسئولیتی دارد و نه دخالت می‌کند؛ به اندازه کافی هزینه برای انتقال اجساد 2 هنرمند از کانادا به ایران و دفن در قطعه هنرمندان بهشت زهرا پرداخت. ( منظورتان 2 عضو گروه سگ‌های زرد است؟) بله، در صورتی که وزارت ارشاد در هزینه‌های انتقال جسد آن دو نفر هیچ پرداختی نداشت اما خیلی سؤالات حاشیه‌ای و ناصوابی در این باره مطرح شد.

معاون پارلمانی وزارت ارشاد درباره موضوع خاکسپاری جسد ریچارد فرای در اصفهان و نظر وزارت متبوع وی گفت: این موضوع نه به وزارت ارشاد ارجاع شده و نه قضاوتی در این باره خواهد داشت. البته اخباری درباره همکاری ریچارد فرای با سیا به گوش ما نیز رسیده اما تایید و تکذیب این مسئله هم بر عهده وزارت ارشاد نیست بنابراین اعلام موضع نمی‌کند.

نوش‌آبادی اضافه کرد: وزارت ارشاد مسئولیتی ندارد، تنها مسئولیتش تایید نام هنرمندان فوت شده برای دفن در قطعه هنرمندان بهشت زهرا است. از آنجا که ریچارد فرای هنرمند نبود و هیچ رابطه کاری هم با کار هنری نداشت بنابراین موضوع تصمیم‌گیری برای خاکسپاری او به وزارت ارشاد مربوط نمی شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =