لیست خرید قلعه نویی در اختیار باشگاه قرار گرفت

شاید این روزها کمتر کسی بتواند حدس بزند که فصل آینده چه کسی مدیرعامل استقلال است و آیا فتح‌اله‌زاده در سمت خود می‌ماند یا اینکه جای خود را به شخص دیگری می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شاید این روزها کمتر کسی بتواند حدس بزند که فصل آینده چه کسی مدیرعامل استقلال است و آیا فتح‌اله‌زاده در سمت خود می‌ماند یا اینکه جای خود را به شخص دیگری می‌دهد.

اما با وجود نامشخص بودن معادله مدیرعاملی استقلال شواهد امر حاکی از این موضوع است که امیر قلعه‌نوعی در سمت خود باقی می‌ماند. سرمربی آبی‌پوشان طی روزهای گذشته بارها از علاقه خود برای ادامه فعالیت در استقلال سخن گفته است و از سوی دیگر حمایت وزیر و نجف‌نژاد را هم پشت‌سر خود دارد تا با خیال آسوده‌تری به فکر بستن تیم‌ فصل آینده باشد.

در روزهایی که وضعیت فتح‌اله‌زاده معلوم نیست اقدامات امیر قلعه‌نوعی برای جذب نفرات لازم آغاز شده است. این اقدامات در شرایطی استارت خورده که هنوز خبر رسمی در مورد تمدید قرارداد او منتشر نشده است. در این خصوص گفته می‌شود سرمربی آبی‌پوشان فهرست اصلی خرید بازیکن برای فصل بعد را در اختیار معاون باشگاه قرار داده تا کار مذاکرات با بازیکنان موردنظر را آغاز کند. این اقدام سرمربی نشان می‌دهد که اگر فتح‌اله‌زاده هم برود باز هم این معاون او در سمت خود باقی می‌ماند و این امر به علت رابطه‌های قوی است که او برای خود دست و پا کرده و احتمالا قلعه‌نوعی به مدیرعامل بعدی نیز پیشنهاد می‌کند که معاون فتح‌اله‌زاده در سمت خود ابقا شود. از تعداد و اسامی نفراتی که در اختیار معاون باشگاه قرار گرفته است خبر دقیقی در دسترس نیست ولی همین امر نشان می‌دهد که قلعه‌نوعی ذهن خود را از مسائل مدیریت باشگاه خالی کرده و می‌خواهد هرچه زودتر بازیکنان مورد نظر را جذب کند تا شرایط فصل بعد هم شبیه اوضاع و احوال فصلی که گذشت نشود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  77  =  80