وجوه سهامداران بانک لغو مجوز شده آریا مسترد خواهد شد

رئیس ادارۀ نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای گفت: وجوه پذیره نویسان بانک آریا(سهامی عام در شرف تأسیس) لغو مجوز شده به زودی آنان مسترد خواهد شد.حوه و زمان پرداخت وجوه مربوط به پذیره نویسان بانک یادشده به زودی به اطلاع کلیه پذیره­ نویسان خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از سنا، غلامرضا ابوترابی اظهار داشت: پیرو پیگیری های انجام شده از دادستان کل کشور در خصوص استرداد وجوه مربوط به پذیره نویسان بانک آریا(سهامی عام در شرف تأسیس)، اسامی اشخاص حقیقی و حقوقی که می بایست مبالغ مربوط به پذیره نویسی اولیه بانک مذکور به آنان مسترد گردد توسط دادستان کل کشور به این سازمان اعلام شده است.

وی افزود: بر این اساس هماهنگی­ های لازم با مسئولان بانک مرکزی و بانک ملت صورت گرفته و به زودی وجوه مربوط به پذیره نویسان اولیه بانک آریا(سهامی عام در شرف تأسیس) که مورد تأیید دادستان کل کشور است به آنان مسترد خواهد شد.

رئیس ادارۀ نظارت بر ثبت و انتشار اوراق بهادار سرمایه ای همچنین اظهار داشت: بدیهی است نحوه و زمان پرداخت وجوه مربوط به پذیره نویسان بانک یادشده به زودی به اطلاع کلیه پذیره­ نویسان خواهد رسید.

 در 21 اسفند ماه سال 89 خبر پذیره نویسی بانک آریا در بانک ملت منتشر شد در حالی که، پذیره نویسی با انتشار 200 میلیارد تومان اوراق همراه بود و الباقی سرمایه که 200 میلیارد تومان دیگر بود باید توسط گروه آریا تامین می شد.

در این بین، با انتشار خبر پذیره نویسی، خبر داغ اختلاس سه هزار میلیاردی و ارتباط آن با بانک آریا موجب شد تا ادامه فعالیت این بانک متوقف شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

43  −  37  =